ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در آگهی استخدام خود برای تیم «اپل واچ» به ارائه واچ فیس های بیشتر برای این گجت اشاره دارد

اپل در حال حاضر قصد استخدام یک مهندس نرم افزار را دارد تا در تیم اپل واچ مشغول به کار شود. فرد مورد نظر قرار است که با دیگر تیم های اپل کار کند و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

اپل در حال حاضر قصد استخدام یک مهندس نرم افزار را دارد تا در تیم اپل واچ مشغول به کار شود. فرد مورد نظر قرار است که با دیگر تیم های اپل کار کند و صفحات (Complication) و واچ فیس های جدیدی را برای ساعت هوشمند آن بسازد.

در اینجا منظور از Complication نمایشگرهای داده ای هستند که می توان آنها را درون برخی واچ فیس ها پیکره بندی کرد.

اگر خاطرتان باشد، اخیرا اپل یک واچ فیس اختصاصی را برای مدل هرمس ساعت هوشمند خود معرفی کرد که همراه با سه بند چرمی متنوع طراحی شده توسط این برند ارائه می گردد.

حرف از اپل واچ به میان آمد، باید بگوییم که طبق پیش بینی های صورت گرفته نسخه به روز شده ای از این دستگاه احتمالا در تاریخ 25 اسفند ماه رونمایی می شود.

بیست و پنج اسفند ماه در واقع تاریخی است که گفته شده در آن، اپل یک رویداد رسانه ای را برگزار می کند و از آیفون 5Se با نمایشگر چهار اینچی اش و همچنین آیپد ایر 3 پرده بر می دارد. گفته می شود که نسخه به روز رسانی شده از اپل واچ در برگیرنده پروتکل های Face Time خواهد بود که امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری را برای این گجت فراهم میکند.

طبق گزارشات اپل در تلاش است تا همکاری های تازه ای را با برندهای مطرح صنعت مد آغاز کرده و نسخه های متنوع تری از ساعت هوشمند را ارائه نماید و این مساله تمایل شرکت ساکن کوپرتینو برای افزودن بر جمع اعضای تیم ساعت آن را توضیح می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی