ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس گزارشها سامسونگ یک باتری پرظرفیت را برای گلکسی اس ۷ اج در نظر گرفته است

سامسونگ سال گذشته تصمیم گرفت ظرفیت باتری تلفن های هوشمند خود را کاهش دهد و همین موضوع، میزان عمر باتری را به یکی از نقاط ضعیف تر گلکسی نوت ۵ و اس ۶ تبدیل کرده ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

سامسونگ سال گذشته تصمیم گرفت ظرفیت باتری تلفن های هوشمند خود را کاهش دهد و همین موضوع، میزان عمر باتری را به یکی از نقاط ضعیف تر گلکسی نوت ۵ و اس ۶ تبدیل کرده و باعث شد این محصولات (خصوصاً دومی) عموماً قادر نباشند بیشتر از یک روز کاربر را همراهی نمایند. این بار اما به نظر می رسد سامسونگ حداقل در مورد نسخه edge از گلکسی اس ۷، در رویه ای معکوس یک باتری عظیم الجثه را در نظر گرفته باشد.

مبنای این خبر یک درخواست تاییدیه FCC است که در آن به ظرفیت ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت برای باتری Galaxy S7 Edge اشاره شده، ظرفیتی که به مراتب از ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نوت ۵ بیشتر است و در زمره ظرفیت های بالای موجود در بازار به حساب می آید.

البته باید توجه داشت که ظرفیت باتری به تنهایی تضمین کننده عمر باتری نیست و موارد دیگری نیز وجود دارند که در این خصوصیت تلفن های هوشمند تاثیر گذار هستند، از جمله بهینه سازی های سخت افزاری و نرم افزاری، اما در هر حال می توان افزایش ظرفیت باتری را نشانه ای از تغییر رویه شرکت کره ای در نظر گرفت.

گفتنی است که سامسونگ قصد دارد به زودی در نمایشگاه MWC از پرچمداران بعدی خود رونمایی به عمل آورد. این بار اما بر خلاف سال گذشته هردو پرچمدار به یک اندازه نیستند و بر اساس شایعات به نظر می رسد نسخه Edge از نسخه معمولی و ۵.۵ اینچی اس ۷ بزرگتر باشد. بر همین اساس می توان گفت باتری نسخه معمولی نیز کوچکتر خواهد بود.

از جمله قابلیت های تازه این دو پرچمدار نیز می توان به مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از درگاه کارت حافظه اشاره کرد. اما با وجود همه این قابلیت های، می توان افزایش عمر باتری را یکی از مهمترین ویژگی های تازه به حساب آورد که موجب می شود حداقل نسخه گلکسی اس ۷ در این زمینه عملکرد بسیار مناسب تری در برابر آیفون ۶ اس پلاس داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali
    Ali | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

    از گروه دیجیاتو خواهش میکنم بررسی گیم پد سامسونگ بزارید خواهش میکنم

  • mohsen
    mohsen | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    اس 7 کجا ایفون 6اس پلاس کجا ایفون که با اس 6 سامسونگ نمیتونست در بیوفته حالا بخواد با اس7 سامسونگ مبارزه کنه هنوز زوده براش

مطالب پیشنهادی