ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس Gmail از این به بعد ایمیل های دریافتی از منابع رمزگذاری نشده را مشخص خواهد کرد

گوگل به مناسبت روز «اینترنت امن تر» تصمیم گرفته سکوت را کنار گذاشته و سرویس دهنده های اینترنت که از رمزگذاری در ارتباطات خود بهره نمی گیرند را رسوا سازد. بر اساس همین اساس از امروز ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

گوگل به مناسبت روز «اینترنت امن تر» تصمیم گرفته سکوت را کنار گذاشته و سرویس دهنده های اینترنت که از رمزگذاری در ارتباطات خود بهره نمی گیرند را رسوا سازد. بر اساس همین اساس از امروز اگر قصد داشته باشید با استفاده از حساب Gmail به کاربری که ایمیلش از رمزگذاری TLS برخوردار نیست ایمیل ارسال نمایید، یک علاومت به شکل قفل قرمز رنگ در گوشه آدرس ایمیل این شخص به نمایش در خواهد آمد.

در صورتی که روی این علامت کلیک کنید، پیغامی نمایان خواهد شد مبنی بر اینکه اگر می خواهید اطلاعات شخصی و محرمانه ارسال کنید، بهتر است توصیه کنید شخص گیرنده سرویس دهنده ایمیل خود را تغییر دهد.

ei1fbshBK24_0YxjweZkxGrqRhwaCrkHH7yEoAkjbDnlp2yO9xpMyPlR21YI1CqPREMsPQ_s2048.0

Gmail علاوه بر این تصمیم گرفته از این به بعد حساب هایی که هویت آنها به تایید این شرکت نرسیده را، با نمایش یک علامت سوال قرمز به جای تصویر پروفایل مشخص نماید. گوگل البته اعلام کرده چنین خصوصیتی الزاماً به معنای خطرناک بودن ارتباط با این حساب کاربری نیست، اما به کاربران توصیه می کند در چنین مواردی جانب احتیاط را در نظر داشته باشند.

pNBdQQOoRa2zfcC1GPZYtIKF1TDxVxzBv56YiLY0N9N7h2Xtx0A8MxpHubzFpXvMN6V_KNkK12O032D9gk8VuWhkuvE_s2048.0

به عنوان مثال در نظر داشته باشید که اگر یک ایمیل از بانک خود دریافت کنید که یک علامت سوال قرمز رنگ در کنار آدرس ایمیل آن وجود داشته باشد، با قطعیت زیادی می توان گفت که این ایمیل از سوی بانک ارسال نشده و بهتر است آن را مستقیم راهی سطل زباله نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Viento
    Viento | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    ممنون از اطلاع رسانی ، من نمیدونستم و ی چیزی یاد گرفتم ، تشکر

مطالب پیشنهادی