ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندازه نمایشگر HTC One M10 مشخص شد

در روزهای جاری بیشتر توجه اهالی رسانه و علاقمندان به دنیای تکنولوژی به موبایل هایی معطوف شده که از سوی دو شرکت کره ای سامسونگ و ال جی در دست توسعه هستند. در این میان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

در روزهای جاری بیشتر توجه اهالی رسانه و علاقمندان به دنیای تکنولوژی به موبایل هایی معطوف شده که از سوی دو شرکت کره ای سامسونگ و ال جی در دست توسعه هستند.

در این میان شرکت HTC سال گذشته پرچمدار خود را در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد و مشخص نیست در هفته های پیش رو شاهد ارائه پرچمدار بعدی کمپانی تایوانی در MWC باشیم یا خیر.

خود HTC هنوز در رابطه با این مسئله هیچ نشانه ای بروز نداده و از طرفی افشا کنندگان اطلاعات نیز باور دارند که این تلفن هوشمند مدتی دیگر از راه خواهد رسید. تنها موردی که تا کنون در خصوص One M10 به گوش رسیده اینکه از ظاهری شبیه به One A9 برخوردار خواهد بود.

امروز ولی مشخص شده که One M10 از نمایشگری ۵.۲ اینچ برخوردار خواهد بود. لازم به اشاره است که در پرچمدار کنونی با نام One M9، از نمایشگری ۵ اینچ با رزولوشن 1080p استفاده شده در حالی که حالا گفته می شود میزان کیفیت تصویر نیز در کنار اندازه، افزایش داشته و به رزولوشن 2K دست یافته.

افزایش اندک و ۰.۲ اینچی در نمایشگر One M10 موضوع چندان عجیبی نیست. این روزها کاربران به پرچمداران ۵.۵ و ۵.۷ اینچ کاملا عادت کرده اند. تا همین چند سال پیش نمایشگرهای ۵ اینچ بیش از اندازه بزرگ و نامتعارف به شمار می رفتند اما حالا گویا همین اندازه تا حدی کوچک به شمار می رود و شرکت HTC به همین دلیل تصمیم دارد آن را به ۵.۲ اینچ برای پرچمدار موبایل های خود برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohsen
    mohsen | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    اچ تی سی هم گوشی عالیه میزنه ولی حیف تو دوربین خراب کرده اساسی تا بیاد درستش کنه زمان میبره اعتماد از دست رفتشو به دست بیاره

    • ُShahrokh
      ُShahrokh | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

      لایک

مطالب پیشنهادی