ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازاریابی

توییتر نمایش ویدیوهای تبلیغاتی در بالای feed کاربران را آغاز کرد

توییتر که به تازگی تحولات و مشکلات متعددی را پشت سر گذاشته، اخیراً اعلام کرده بود قصد دارد نحوه نمایش توییت ها را تغییر داده و محل مناسب تری از feed کاربران را به توییت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

توییتر که به تازگی تحولات و مشکلات متعددی را پشت سر گذاشته، اخیراً اعلام کرده بود قصد دارد نحوه نمایش توییت ها را تغییر داده و محل مناسب تری از feed کاربران را به توییت های پرطرفدار اختصاص دهد، موضوعی که البته موجی از نظرات و انتقادات کاربران را در پی داشت.

این شبکه اجتماعی اما ظاهراً تصمیم ندارد به خبرسازی های خود پایان دهد و اکنون اعلام کرده می خواهد بخش بالای تایم لاین کاربران را برای نمایش ویدیوهای تبلیغاتی به صاحبات کسب و کار اجاره دهد.

این روش به طرز کار فیسبوک شباهت دارد که ویدیوها و پست های تبلیغاتی را با عنوان suggested در newsfeed کاربران قرار داده و مشاهده آنها را توصیه می کند. توییتر نیز اعتقاد دارد چنین قابلیتی یک موقعیت عالی در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهد تا خدمات و محصولات خود را با ویدیو های جذاب به مخاطبین پر تعداد این شبکه اجتماعی معرفی نمایند.

توییتر این خدمات جدید را First View نامیده و آن را موثرترین روش تبلیغات در شبکه اجتماعی خود می داند، روشی که در آن هر ویدیو می تواند ۲۴ ساعت فضای بالای تایم لاین را در اختیار خواهد داشت.

در پایان می توانید نمونه ای از نحوه نمایش ویدیوهای تبلیغاتی به شکل First View را مشاهده نمایید، ضمناً توجه داشته باشید که ارائه این قابلیت به کسب و کارهای کشور آمریکا آغاز شده و در ماه های آینده به بازارهای دیگر نیز گسترش خواهد یافت.

twitterads

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی