ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راکت لیگ هفته آینده برای اکس باکس وان عرضه می شود

راکت لیگ سال گذشته برای پی سی و پلی استیشن 4 عرضه شد و به لطف رایگان بودن برای کاربران پلی استیشن پلاس، موفقیت های بسیاری کسب کرد. در ابتدا هدفی برای توسعه نسخه اکس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

راکت لیگ سال گذشته برای پی سی و پلی استیشن 4 عرضه شد و به لطف رایگان بودن برای کاربران پلی استیشن پلاس، موفقیت های بسیاری کسب کرد. در ابتدا هدفی برای توسعه نسخه اکس باکس وان وجود نداشت اما در ماه دسامبر 2015 سازندگان بازی همکاری شان با مایکروسافت را اعلام نمودند.

Psyonix، مایکروسافت و Panic Button (استودیویی که پورت نسخه اکس باکس وان را به عهده گرفته)، امروز تاریخ عرضه بازی را 17 فوریه برابر با 28 بهمن اعلام کردند. اگرچه کاربران این کنسول مدت زمان بیشتری منتظر ماندند اما حالا محتوای بیشتری در اختیارشان قرار دارد.

یک سری آیتم اختصاصی، با تاثیرپذیری از بازی های انحصاری مایکروسافت نیز توسعه یافته. برای مثال، ماشین های جنگی هیلو و Gears of War، یا برخی آیتم های عجیب و غریب از Sunset Overdrive. این ها محتوای اضافه است که کاربران اکس باکس وان به رایگان دریافت می کنند.

در همین حال می توانید بررسی دیجیاتو از این بازی را هم مطالعه کنید. راکت لیگ موفق شد تا در مراسم The Game Awards 2015 جوایز بهترین بازی مستقل و بهترین بازی ورزشی/رانندگی را از هیئت داوران دریافت نماید. اما با این حال، سرورهای بازی متاسفانه با آدرس اینترنتی ایران مشکل دارند و بدون دور زدن نمی توان از بخش آنلاین آن بهره جست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی