ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از مبارزین زمستانی نیسان برای غلبه بر سرمای سخت آمریکا [تماشا کنید]

نمایشگاه خودرو شیکاگو نزدیک است و به لطف سرمای سخت منطقه شمال شرقی آمریکا در سال های اخیر، فرصت درخشانی برای خودروسازان فراهم شده تا محصولات خود را منطبق بر نیاز ها و شرایط تازه ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

نمایشگاه خودرو شیکاگو نزدیک است و به لطف سرمای سخت منطقه شمال شرقی آمریکا در سال های اخیر، فرصت درخشانی برای خودروسازان فراهم شده تا محصولات خود را منطبق بر نیاز ها و شرایط تازه این منطقه ارائه دهند.

Nissan Winter Warrior Concepts

نیسان برای تبلیغات و تاکید بر توجهش به شرایط و نیاز مشتریان، سه محصول متداول خود از مدل های پت فایندر، مورانو و روگو را برای نمایش به عنوان خودروهای مفهومی به زنجیر های مناسب برف پیمایی مجهز کرده است.

NISS-2

تغییر ساختار توپی چرخ و مجموعه فنربندی برای نصب این زنجیر الزامی بوده است اما موتور و گیربکس این سه خودرو تفاوتی با نمونه های عادی و تولید انبوه نیسان ندارد.

CHICAGO (Feb. 9, 2016) - There's winter, then there's Warrior Winter. Snowfall, ice, drifts - conditions that challenge even the most capable of all-wheel drive vehicles. But not these aggressive Nissan models. In celebration of the Chicago Auto Show, Nissan is giving three of its popular crossovers a little competitive edge - creating one-off versions of its popular Pathfinder, Murano and Rogue equipped with sets of heavy-duty snow tracks. The three custom Nissan "Winter Warrior" crossovers are ready to tackle even the record-breaking snowfalls experienced by many parts of the country already this year.

اولین بار نیست که خودروهای عادی به چنین تکنولوژی ای مجهز می شوند و هم اکنون برخی شرکت های خصوصی چنین خدماتی را برای برف پیمایی با خودروهای SUV عرضه می کنند، اما تاکنون هیچ خودروسازی نسبت به تولید انبوه و عرضه مستقیم چنین خودروهایی اقدام نکرده است.

Nissan Winter Warrior Concepts

با این حال به نظر می رسد که نیسان قصد دارد تسهیلاتی را برای خریداران خودروهای خود ایجاد کند تا نصب چنین تجهیزاتی باعث از بین رفتن گارانتی خودروهای نیسان نشود.

Nissan Winter Warrior Concepts

هرچند با توجه به وزن و حجم این تجهیزات بعید به نظر می رسد که عرضه خودروهایی با قابلیت تبدیل سریع از چرخ به شنی های مخصوص برف پیمایی امکان پذیر باشد، اما ممکن است در پی تشدید شرایط جوی سخت زمستانی در سال های آینده شاهد نوآوری های تازه ای در این زمینه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی