ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قیمت باندل های آکیلس ریفت به همراه پی سی اعلام شد

در عوض خرید کارت گرافیک و پردازنده قوی تر جهت آماده سازی برای آکیلس ریفت، این کمپانی و شرکایش برای تان نقشه های ویژه ای دارند. از هفته آینده می توانید کامپیوترهایی که برای اجرای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

در عوض خرید کارت گرافیک و پردازنده قوی تر جهت آماده سازی برای آکیلس ریفت، این کمپانی و شرکایش برای تان نقشه های ویژه ای دارند. از هفته آینده می توانید کامپیوترهایی که برای اجرای برنامه ها و بازی های واقعیت مجازی آماده هستند را پیش خرید کنید.

این برنامه که اواخر تابستان معرفی شده بود، همکاری میان آکیلس و شرکت هایی چون ایسوس، Alienware و Dell است. شرکت های مذکور با ارائه کامپیوترهای قدرتمند خود تحت عنوان برنامه Oculus Ready PC، تجربه واقعیت مجازی را سهل الوصول تر خواهند نمود.

محصولات این شرکت ها از فناوری های انویدیا و اینتل بهره می گیرند و اگر خواستار آن هستید، می توانید از 16 فوریه (27 بهمن) نسبت به خریدشان اقدام کنید. حداقل قیمت این کامپیوترها برای مدت محدودی 1499 دلار اعلام شده و پس از آن شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.

تمامی باندل ها شامل یک پی سی قدرتمند، هدست آکیلس ریفت، سنسور، ریموت، کنترلر اکس باکس وان و دو بازی Lucky's Tale و EVE: Valkyrie خواهند بود. اگرچه تا چند روز دیگر خرید دستگاه ها امکان پذیر خواهد بود اما تا ماه آوریل قرار نیست هدست و کامپیوتر جدید خود را دریافت کنید.

آکیلس ریفت اواخر ماه مارس سال جاری میلادی برابر با اوایل فروردین 95 با قیمت 600 دلار به شکل رسمی عرضه خواهد شد اما با توجه به حجم بالای تقاضا، احتمالا طی چند ماه ابتدایی، دستیابی به آن اندکی دشوار باشد.

oculus_ready_pc-1

oculus_ready_pc-2

oculus_ready_pc-4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Dani_Borgir
    Dani_Borgir | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    یا خدا

مطالب پیشنهادی