ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

وبسایت گیم تریلرز پس از 13 سال فعالیت تعطیل شد

مهم نیست چند سال دارید یا چه مدت است که پیگیر اخبار دنیای بازی هستید، در هر صورت قطعا نام GameTrailers به گوش تان خورده. وبسایتی که عمده شهرت خود را به سبب ارائه تریلرهای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

مهم نیست چند سال دارید یا چه مدت است که پیگیر اخبار دنیای بازی هستید، در هر صورت قطعا نام GameTrailers به گوش تان خورده. وبسایتی که عمده شهرت خود را به سبب ارائه تریلرهای با کیفیت بازی های ویدیویی به دست آورده بود، حالا با حضور یوتوب و توییچ دیگر حرف خاصی برای گفتن ندارد و روز گذشته، پس از 13 سال، برای همیشه بسته شد.

در بیانیه ی رسمی منتشر شده توسط این شرکت آمده است: «وقتی که GameTrailers در سال 2002 تاسیس شد، ویدیوی اینترنتی مفهومی انقلابی بود. در آن دوران، مقالات متنی و تصاویر ثابت، ژورنالیسم آنلاین بازی را تحت سلطه خود داشتند. GameTrailers کمک کرد تا همه چیز تغییر کند. امروز، تریلرها، گیم پلی زنده، Let's Play ها و اخبار ویدیویی غالب شده اند.»

گیم تریلرز کار خود را ابتدا در قالب وبسایت کوچکی آغاز کرد و مدتی بعد در سال 2005 توسط MTV خریداری شد تا محتوای ویدیویی اینترنت را یک گام به جلو برد. GTTV، برنامه ویدیویی جف کیلی، مجری نام دار و شناخته شده ای که این روزها مهم ترین برنامه های سال را میزبانی می کند، یکی از محبوب ترین ویدیوهای این وبسایت بود.

در سال 2014، این وبسایت توسط Defy Media خریداری شد و حالا پس از دو سال همه چیز تمام شده. بن مور، یکی از نویسندگان این وبسایت می گوید که تیم گیم تریلرز تنها چند ساعت قبل، از این خبر اطلاع یافته اند و هنوز در شوک به سر می برند.

گیم تریلرز یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین وبسایت های ویدیوگیم بود که منبعی دوست داشتنی برای اطلاع یافتن از اخبار بازی و دیدن جدیدترین ها محسوب می شد و حالا پس از این همه سال قرار است از لیست وبسایت هایی که هر روز می خوانیم و می بینیم حذف شود.

بدرود گیم تریلرز.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • احسان
    احسان | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    سایت خیلی خوبی بود برای گیمرها
    روزایی که فیلتر نبود خیلی ازش تریلر گرفتم...

  • م
    م | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    ﻣﻦ ك اﺳﻤﺸﻢ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻧﺸﻨﻴﺪﻡ ﻭﻟﻲ ﺑﻨﻆﺮﻡ اﺷﺘﺒﺎﻩ ﺑﺰﺭﮔﻲ ﻛﺮﺩﻩ و اﻳﻦ ﻧﺎﺷﻲ اﺯ ﺑﻲ ﻋﺮﺿﮕﻴﺶ ﺑﻮﺩﻩ! ﺗﻮ ﻛﺴﺐ و ﻛﺎﺭ و ر اﺳﺘﺎﺭﺕ ﺁﭘﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﺪاﻡ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺷﺪ و ﺳﺮﻭﻳﺲ ﻫﺎﻱ ﺟﺪﻳﺪﻱ اﺭاﻳﻪ ﺩاﺩ... ﺗﻮ اﻳﻦ 13 ﺳﺎﻝ اﻳﻦ ﻣﻴﺘﻮﻧﺴﺖ ﻳﻪ اﺳﺘﻴﻢ ﺑﺸﻪ ﺑﺮا ﺧﻮﺩﺵ...

  • مهدی
    مهدی | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    واقعا حیف شد.من هم کلی تریلر و گیمپلی از سایتش دانلود کردم هرچند فیلتر بود...

مطالب پیشنهادی