ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گرامافون های جوایز گرمی امسال به دوربین گوپرو مجهز خواهند بود

هرچند جوایز گرامافون شکل مراسم گرمی به اندازه مجسمه های اسکار مشهور نیستند، اما بدون تردید حداقل امسال می توانند توجه بیشتری نسبت به رقیب سینمایی جلب نمایند، چرا که برگزار کننده مراسم تصمیم گرفته ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

هرچند جوایز گرامافون شکل مراسم گرمی به اندازه مجسمه های اسکار مشهور نیستند، اما بدون تردید حداقل امسال می توانند توجه بیشتری نسبت به رقیب سینمایی جلب نمایند، چرا که برگزار کننده مراسم تصمیم گرفته درون هر یک از این گرامافون های طلایی، یک دوربین اکشن کم گوپرو قرار دهد.

این دوربین ها هنگام اهدای جوایز به برندگان مشغول ضبط تصاویر بوده و ویدیوی آنها حتی پیش از آغاز مراسم نیز به شکل زنده روی سرویس Grammy Live قابل مشاهده خواهد بود. علاوه بر این، باتری هر دوربین عمری برابر ۳ ساعت خواهد داشت که برای ثبت تمام مراسم و حاشیه های قبل و بعد آن نیز کافی به نظر می رسد.

البته جالب است بدانید که برندگان نمی توانند این گرامافون های دوربین دار را برای خود نگهدارند و لازم است آنها را در پایان مراسم با نمونه های عادی معاوضه نمایند. در پایان گفتنی است که مراسم گرمی در تاریخ ۱۵ فوریه مصادف با ۲۶ بهمن برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • شهرام
    شهرام | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    باتریش رو از کجا آوردن بگن ما هم از همونجا بگیریم پشت سر هم اسیر خالی شدن باتری نباشیم :دی

مطالب پیشنهادی