ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیلد 10586.107 ویندوز 10 موبایل برای اعضای اینسایدر منتشر شد

اعضای بخش Fast Ring ویندوز اینسایدر از امروز می توانند به بیلد 10586.107 ویندوز 10 موبایل دسترسی داشته باشند. کسانی که عضو فست رینگ هستند، زودتر از سایر افراد به بیلدهای جدید این سیستم عامل دسترسی دارند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

اعضای بخش Fast Ring ویندوز اینسایدر از امروز می توانند به بیلد 10586.107 ویندوز 10 موبایل دسترسی داشته باشند. کسانی که عضو فست رینگ هستند، زودتر از سایر افراد به بیلدهای جدید این سیستم عامل دسترسی دارند و می توانند برای همین موضوع به دیگران به خوبی فخر بفروشند. از طرف دیگر، بیلدهای اولیه به احتمال زیاد حاوی باگ و مشکلاتی هستند که اعضای فست رینگ می توانند با گزارش دادن، مایکروسافت را در رفع آنها یاری دهند.

پس از آن که بیلد جدید با گزارش اعضای فست رینگ رفع باگ شد، حالا نسخه ای که اندکی باثبات تر شده، در اختیار دسته ای دیگر از اعضای اینسایدر تحت عنوان Slow Ring قرار می گیرد.

به غیر از این دو گروه، مایکروسافت به تازگی حلقه دیگری به اعضای مجموعه اینسایدر اضافه کرده. این حلقه کاربری که Windows Release Preview نام گرفته، از افرادی تشکیل شده که می خواهند در شاخه فعلی نرم افزار (10586) باقی بمانند و در عین حال، زودتر از دیگران به آپدیت ها، اپلیکیشن ها و تغییرات دیگر دسترسی داشته باشند.

در بیلد جدید 10586.107 ویندوز 10 موبایل، مشکل محو شدن برخی از کاشی ها از صفحه استارت رفع شده و ضمنا پشتیبانی از زبان های مختلف به اپلیکیشن Narrator آن اضافه شده است. مضاف بر این، در بیلد جدید تجربه ری استارت کردن دستگاه هنگام فعال شدن BitLocker توسط ویندوز یا کاربر بهبود یافته است.

برای دانلود بیلد جدید ویندوز 10 موبایل، می بایست به قسمت Settings و سپس بخش Update & Security دستگاه مبتنی بر ویندوزفون خود مراجعه نمایید. البته توجه داشته باشید که برای دسترسی به دانلود، حتما می بایست در برنامه ویندوز اینسایدر مایکروسافت از طریق اپلیکیشن Insider Preview ثبت نام کرده باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

    چقدر شیک...

مطالب پیشنهادی