ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا در تاریخ 12 فروردین از خودرو Model 3 رونمایی خواهد کرد

پیش از جلسه با سرمایه گذاران، تسلا موتورز امروز از تاریخ معرفی Model 3، خودروی ارزان قیمت اش، پرده برداشت. طبق اعلام رسمی کمپانی، مدل 3 در روز 12 فروردین سال آینده خورشیدی معرفی خواهد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

پیش از جلسه با سرمایه گذاران، تسلا موتورز امروز از تاریخ معرفی Model 3، خودروی ارزان قیمت اش، پرده برداشت. طبق اعلام رسمی کمپانی، مدل 3 در روز 12 فروردین سال آینده خورشیدی معرفی خواهد شد.

با این حال، قرار نیست به این زودی شاهد عرضه خودرو به بازار باشیم. مدل 3 هنوز در دست تولید است و اولین سری تولیدات در سال 2017 در بازار توزیع خواهند شد. ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت پیش از این نیز گفته بود که مدل 3 در ماه مارس امسال نمایش خواهد داشت اما حالا می دانیم که این روز، دقیقا 31 مارس برابر با 12 فروردین است.

مدل 3 قرار است قیمتی در حدود 35 هزار دلار داشته باشد که برای یک خودروی نسبتا پیشرفته ی الکتریکی بسیار مناسب است اما با مالیات، احتمالا قیمت آن اندکی افزایش یابد. همچنین، ماسک در مورد فروش ورژن های ابتدایی خودرو با قیمتی بالاتر نیز سخن گفت.

وی در جلسه اش با سرمایه گذاران شرکت گفت که برای تامین هزینه های ساخت و تولید، مجبور است تا یک سری خودرو مجهزتر را با قیمتی فراتر از 35 هزار دلار بفروشد. اگر همه چیز براساس برنامه پیش برود، 2017 سال خودروهای الکتریکی خواهد بود. علاوه بر مدل 3، جنرال موتورز نیز قصد دارد تا اولین سری ماشین الکتریکی Chevy Bolt را اواخر امسال به بازار بفرستد.

ماسک در همین جلسه به مشکل و پیچیده بودن پروسه ساخت مدل 3 در قیاس با مدل اس اشاره دارد. طبیعتا در نظر گرفتن قیمت 35 هزار دلاری، این مسئله را توجیه می کند. همچنین، مدل 3 قرار است 20 درصد سبک تر هم باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی منتظرشم

  • mohsen
    mohsen | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

    سلام دوست عزیز ,خبر جالبی بود .

مطالب پیشنهادی