ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک با ارائه یک ابزار جدید، از این پس ویدئوهای تبلیغاتی را زیرنویس می کند

با وجود پافشاری فیسبوک برای نمایش ویدئوهای تبلیغاتی به کاربران، تاکنون نادیده گرفتن آنها کار آسانی بوده است. با یک کلیک روی آنها می توانید صدایشان را قطع کنید تا بتوانید ویدئوی اصلی که مد نظر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

با وجود پافشاری فیسبوک برای نمایش ویدئوهای تبلیغاتی به کاربران، تاکنون نادیده گرفتن آنها کار آسانی بوده است. با یک کلیک روی آنها می توانید صدایشان را قطع کنید تا بتوانید ویدئوی اصلی که مد نظر شماست را تماشا نمایید. اما با تصمیم جدید فیسبوک، از این پس نادیده گرفتن این تبلیغات ویدئویی به کار دشواری تبدیل خواهد شد.

فیسبوک به تازگی از ابزار جدیدی در پلتفرم شبکه اجتماعی اش رونمایی کرده که به صورت خودکار، تبلیغات ویدئویی را زیرنویس می کند. همین موضوع شانس اینکه به جای Skip کردن ویدئو، توجه شما به زیرنویس آن جلب گردد را بالاتر می برد و مطمئنا این موضوع به سود تبلیغ کنندگان خواهد بود.

اگر چنین موضوعی نارضایتی شما را برانگیخته، بهتر است بدانید که خوشبختانه این زیرنویس ها فعلا در تمامی تبلیغات فیسبوک به نمایش در نمی آیند و در حال حاضر به ویدئوهای تبلیغاتی به زبان انگلیسی آمریکایی محدود هستند. البته به احتمال فراوان، در آینده نزدیک شاهد این ویدئوهای زیرنویس دار در سراسر محیط فیسبوک خواهیم بود.

با زیرنویس دار شدن تبلیغات، در عین اینکه از شنیدن صدای آنها خلاص می شوید می توانید در صورت تمایل، به محتوای ارائه شده در آنها  به صورت متنی پی ببرید که شاید تأثیر بیشتری از ویدئوهای پر سر و صدا و مزاحم بر شما بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی