ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن Vibe P1 Turbo از سوی لنوو معرفی شد

Lenovo یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تکنولوژی و فناوری در خاک چین است. البته این شرکت عمدتا به خاطر تولیدات کامپیوتری خود شناخته می شود اما در برخی مناطق مثل چین و هند، تلفن های ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۳

Lenovo یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تکنولوژی و فناوری در خاک چین است. البته این شرکت عمدتا به خاطر تولیدات کامپیوتری خود شناخته می شود اما در برخی مناطق مثل چین و هند، تلفن های همراه این شرکت بسیار محبوب هستند و درآمد مناسبی برای شان به همراه داشته.

چند روز پیش، کمپانی چینی Lenovo، تبلت Yoga Tab 3 Pro را عرضه نمود و حالا امروز شاهد رونمایی از تلفن همراه جدیدی تحت عنوان Vibe P1 Turbo هستیم، تلفنی که نه هند و نه چین، بلکه بازار اندونزی را هدف قرار داده است.

این دستگاه دارای نمایشگر 5.5 اینچی IPS تمام اچ دی (1920 در 1080)، مجهز به گوریلا گلس 3 است. قلب تپنده ی Vibe P1 Turbo، چیپست 64 بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون 615 با سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتز است که در کنارش چیپ گرافیکی آدرنو 405، قرار گرفته.

3 گیگابایت رم به انضمام 32 گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش تا 128 گیگابایت از طریق میکرو اس دی) نیز از دیگر مشخصات تلفن همراه مذکور هستند. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل و دوربین جلویی نیز 5 مگاپیکسلی خواهد بود. اما به هر حال، اگر انتظار آخرین ورژن اندروید را دارید، باید بدانید که اندروید 5.1 لالیپاپ به همراه رابط کاربری Vibe روی آن نصب شده.

اما شاید مهم ترین مشخصه Vibe P1 Turbo، باتری غیر قابل جداسازی و 5 هزار میلی آمپری آن است که به همراه تکنولوژی 24W Turbo Charging عرضه می شود. Lenovo ادعا دارد با 5 دقیقه شارژ تلفن همراه، کاربر تا 3 ساعت می تواند مکالمه تلفنی داشته باشد، در حالی که دستگاه دو سیم کارته است و از اتصال 4G LTE هم بهره می برد.

در مورد طراحی نیز، Vibe P1 Turbo، بدنه ای فلزی دارد و یک دکمه فیزیکی نیز در زیر نمایشگر گنجانده شده که به اسکنر اثر انگشت نیز مجهز است. باقی دکمه های فیزیکی در سمت راست راست دستگاه گنجانده شده اند.

این تلفن همراه در رنگ های طلایی، نقره ای و خاکستری و با قیمت 297 دلار در اندونزی عرضه می شود. هنوز بحثی در مورد ارائه آن به بازارهای دیگر مطرح نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی