ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه غیررسمی اپ StreetView VR برای هدست Gear VR سامسونگ منتشر شد

صاحبان هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ از امروز می توانند نسخه غیر رسمی اپلیکیشن StreetView VR را تجربه کنند. اپ مورد بحث اگرچه توسط خود گوگل توسعه داده نشده، اما از دیتابیس گوگل استریت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۴۵

صاحبان هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ از امروز می توانند نسخه غیر رسمی اپلیکیشن StreetView VR را تجربه کنند. اپ مورد بحث اگرچه توسط خود گوگل توسعه داده نشده، اما از دیتابیس گوگل استریت ویو برای خلق جهانی مجازی و قابل گشت و گذار برای کاربران هدست های Gear VR استفاده می کند.

StreetView VR تعامل بسیار خوبی با ویکیپدیا دارد. مشغول تماشای هر خیابانی که باشید، می توانید مرورگر درون برنامه ای ویکیپدیا را فعال کنید تا بدون ترک اپلیکیشن، در مورد اشیاء دور و برتان اطلاعات بدست آورید. StreetView VR امکان گشت و گذار مجازی در بسیاری از نقاط جهان، از ایسلند گرفته تا چین تایپه را برایتان فراهم می کند و همیشه می توانید در آن محتوایی جدید و ارزشمند برای اکتشاف پیدا کنید.

البته اپ مورد بحث نقایصی هم دارد. از آنجا که تصاویر آن از نسخه معمولی Street View تأمین می شوند، شما در عمل واقعیت مجازی را تجربه نخواهید کرد. اپلیکیشن مورد بحث بیشتر شبیه به مجموعه ای از تصاویر 360 درجه ای است تا عکس های Stereoscopic واقعیت مجازی، هر چند که تصاویر بدون عمق آن نمی توانند باعث شوند که از دیگر امکاناتش چشم پوشی کنید.

StreetView VR  از امکانات دیگری همچون جستجوی نقاط مختلف با فرمان صوتی یا کیبورد، اشتراک گذاری یک محل با دوستان به همراه گفتگوی صوتی درون برنامه ای و فلش های مسیریابی در منوی تنظیمات برخوردار است تا بتوانید از کار در محیط آن لذت ببرید.

اگر صاحب یک هدست Gear VR سامسونگ هستید، می توانید اپلیکیشن را با مراجعه به این آدرس اینترنتی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی