ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نویسنده و خالق دنیای Dragon Age به استودیوی بازی سازی دیگری پیوست

دیوید گیدر، نویسنده و خالق دنیای عصر اژدها، ماه گذشته رسما از Bioware جدا شد و حالا به استودیو Beamdog، سازندگان سری Baldur's Gate پیوسته است. گیدر حالا به عنوان کارگردان خلاق و سرپرست نویسندگان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

دیوید گیدر، نویسنده و خالق دنیای عصر اژدها، ماه گذشته رسما از Bioware جدا شد و حالا به استودیو Beamdog، سازندگان سری Baldur's Gate پیوسته است. گیدر حالا به عنوان کارگردان خلاق و سرپرست نویسندگان در Beamdog مشغول فعالیت است.

این شرکت در بیانیه ای که برای پی سی گیمر ارسال نموده نوشته: «بسیار خوشحالیم که دیوید گیدر را به عنوان کارگردان خلاق جدید خود معرفی کنیم. در ابتدا ما به دنبال نویسنده ارشد می گشتیم اما زمانی که دیوید با Trent Oster تماس برقرار کرد، نتیجه گرفتیم تا وی را به پستی بالاتر منصوب کنیم.»

سری Dragon Age در منطقه ای به نام Thedas جریان دارد و یکی از قوی ترین فانتزی های حماسی پدید آمده در دنیای بازی های ویدیویی است و به حق، میراثی که گیدر به جای گذاشته می تواند آینده ای درخشان در دنیای سرگرمی داشته باشد.

Dragon Age: Inquisition، آخرین عنوان از این سری، سال 2014 عرضه شد و توانست بیشترین جوایز بهترین بازی سال را از مراجع معتبر دریافت کند و موفق ترین بازی سال نام گیرد. هیچ بعید نیست که استودیوی Bioware پس از اتمام توسعه Mass Effect جدید، یک بار دیگر به سراغ Thedas و قهرمانانش برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Carrera
    Carrera | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

    بابا من خودم شخصا kojima میگم برگرده
    دیگه اینا چرا همه جوگیر شدن اخه

مطالب پیشنهادی