ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید، به اپل واچ قدرت کنترل صدای آیفون ها را می دهد

دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا، امروز پتنتی را منتشر ساخت که در ماه مارس سال 2014 توسط اپل به ثبت رسیده است. در این پتنت، اپل واچ قادر است تا بسته ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا، امروز پتنتی را منتشر ساخت که در ماه مارس سال 2014 توسط اپل به ثبت رسیده است. در این پتنت، اپل واچ قادر است تا بسته به میزان صدای موجود در محیط، صدای زنگ آیفون را کم یا زیاد کند.

چنین کاربردی می تواند در محیط های بسیار شلوغ و پر سر و صدا اهمیت بسیاری پیدا کند. بسیار پیش می آید که حتی صدای تلفن همراه خود را هم نشنویم، بنابراین چه چیزی بهتر از اینکه زنگ آن با صدای بلندتری پخش شود؟ در نقطه مقابل نیز بسیار پیش آمده که در کتابخانه یا مکانی بسیار ساکت هستیم و به یک باره صدای تلفن، توجه همه را به خودش جلب می کند. پس اپل واچ می تواند کنترل همه چیز را به دست گرفته و در مواقع لازم، صدا را کم یا زیاد کند.

Screen-Shot-2016-02-11-at-11.15.49-1-e1455189857342-800x546

در این پتنت، میکروفون اپل واچ، صدای محیط را جمع آوری کرده و با تحلیل هایی که روی آن انجام می دهد، متوجه کم یا زیاد بودن نویز محیط می شود. سپس با دستگاه اصلی، یعنی آیفون تماس برقرار کرده و به آن می گوید که تا چه حد باید صدای زنگ خود را کم یا زیاد کند.

طبیعتا، ماهیت خاص ساعت و به دست بسته شدن آن سبب می شود تا ابزاری مناسب تر برای جمع آوری صدا از محیط باشد، در غیر این صورت، تلفن همراه هم با میکروفون های خود می تواند چنین قابلیتی را داشته باشد، اما تصور کنید که آیفون خود را درون کیف تان گذاشته اید یا چند متر آن طرف تر رهایش کرده اید. اما ساعت همیشه به دست شما خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی