ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen به سریع ترین فروش میان محصولات کپکام دست یافت

کمپانی کپکام اخیرا اعلام نموده بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen، که ماه گذشته میلادی برای پی سی عرضه شد، به سریع ترین فروش در تاریخ محصولات این ناشر ژاپنی روی این پلتفرم دست یافته است. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

کمپانی کپکام اخیرا اعلام نموده بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen، که ماه گذشته میلادی برای پی سی عرضه شد، به سریع ترین فروش در تاریخ محصولات این ناشر ژاپنی روی این پلتفرم دست یافته است.

به گفته آنتویین مولانت، یکی از سران کپکام، نسخه جدید سری بازی Dragon's Dogma در بازه زمانی کمتر از یک ماه، به پرفروش ترین بازی پلتفرم پی سی تبدیل شده و موفقیت عناوینی چون Resident Evil 3: Nemesis و نیز Dead Rising 3 را روی این پلتفرم تکرار نموده است.

مولانت معتقد است که کمپانی کپکام از عملکرد بازی نقش آفرینی جدید خود «رضایت کامل» دارد و از طرفداران خود متشکر است. این خبر می تواند امید برای عرضه Dragon's Dogma 2 را در دل مخاطبان فرنچایز مورد بحث زنده کند. کپکام پیش از این اعلام کرده بود که در صورت بازخورد مناسب طرفداران نسبت به ورژن پی سی بازی، احتمال ساخت دنباله ای بر آن وجود خواهد داشت.

بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen پیش از این در سال 2013 برای دو پلتفرم پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 عرضه شده بود و بعد از آن بنابر درخواست طرفداران، به صورت نسبتا بازسازی شده روی پی سی منتشر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی