ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک های جدید از عرضه مدل ارتقا یافته تبلت گلکسی اس 2 حکایت دارند

حدود دو هفته پیش بود که وب سایت هندی Zauba، خبر از ورود دو تبلت گلکسی تب به خاک هندوستان داد و به نظر می رسید که سامسونگ خود را برای معرفی این دو محصول ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

حدود دو هفته پیش بود که وب سایت هندی Zauba، خبر از ورود دو تبلت گلکسی تب به خاک هندوستان داد و به نظر می رسید که سامسونگ خود را برای معرفی این دو محصول آماده می کند. حالا به تازگی اطلاعات بیشتری از دو تبلت سری اس سامسونگ ذر بچمارک های Geekbench و GFXBench انتشار یافته و احتمال می رود که از آن ها در کنگره جهانی موبایل و در کنار گلکسی اس 7 و اس 7 اج رونمایی شود.

در حال حاضر گلکسی تب 2 در دو مدل 8 و 9.7 اینچی در دسترس است و به نظر می رسد که همین روند در نسل آتی تبلت مورد بحث نیز ادامه یابد. دو مدل تبلت جدید سامسونگ فعلا با کد SM-T819 و SM-713 شناخته می شوند و با توجه به کدگذاری مدل های قبلی گلکسی تب 2، ممکن است با نسخه ای ارتقا یافته و یا حتی اقتصادی تر از گلکسی تب 2 مواجه باشیم.

بنابر اطلاعات GFXBench، مدل 9.7 اینچی (SM-T819) رزولوشن 1536 در 2048 را به نمایش گذاشته و به یک پردازنده اسنپ دراگون 652 هشت هسته ای و نیز Adreno 510 مجهز خواهد بود. در همین حال دستگاه مورد بحث رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 2 مگاپیکسل را در خود جای داده است. لازم به ذکر است که بنابر اطلاعات GFXBench، دستگاه روی اندروید 6.0.1 مارشملو اجرا می شود.

galaxy-tab-s3

اما مدل 8 اینچی (SM-T719) نیز به نظر می رسد که از پردازنده و گرافیک مشابهی بهره می برد و به 3 گیگابایت رم دسترسی خواهد داشت. در نهایت، به نظر نمی رسد که دو دستگاه جدید تفاوت چندانی با مدل های قبلی خود داشته باشند و احتمالا سامسونگ صرفا به دنبال ارتقای نسبی تبلت های گلکسی اس 2 خود است.

geekbench-tab-s3

اگرچه پیش از این احتمال می رفت که تبلت های جدید با نام «اس 3» عرضه شوند اما حالا و با توجه به مشخصات انتشار یافته این امکان وجود دارد که سامسونگ تبلت جدید خود را با نام گلکسی اس 2 2016 یا چیزی شبیه به همین نام معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی