ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی !Glitch؛ اپلیکیشنی که در عکس های شما خطا ایجاد می کند

وقتی که از اپلیکیشن های ویرایشگر عکس استفاده می کنیم، انتظار داریم که تصویر خام و ادیت نشده مان را با ابزار و فیلترهای مختلف، ارتقا ببخشد و از آن چیزی که هست، زیباتر نشان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

وقتی که از اپلیکیشن های ویرایشگر عکس استفاده می کنیم، انتظار داریم که تصویر خام و ادیت نشده مان را با ابزار و فیلترهای مختلف، ارتقا ببخشد و از آن چیزی که هست، زیباتر نشان دهد. اما آیا تاکنون به عکس این حالت فکر کرده اید؟ یعنی کاری کنید که عکس هایتان "مشکل دار" یا حتی "زشت" جلوه کنند؟

شاید این ایده کمی غیر عقلانی به نظر برسد، اما طرفداران اپلیکیشن !Glitch با دادن امتیاز 4 و بیش از پنج میلیون بار دانلود این اپ از گوگل پلی، نشان داده اند که نه تنها این کار را دور از عقل نمی دانند، بلکه عاشقش هستند.

Glitch 2

یقینا در مبحث علوم رایانه ای یا بازی های ویدئویی، واژه گلیچ به گوشتان خورده؛ مشکلی عمدتا نرم افزاری و زودگذر در یک سیستم که در بسیاری از مواقع خود به خود رفع می شود. مثلا ممکن است که در یک بازی، ناگهان یکی از اشیاء به صورت پیکسلی دربیاید یا هنگام پخش یک فایل ویدئویی، نوارهای سبز و صورتی رنگی روی صفحه پدیدار شوند.

اپ !Glitch به شما اجازه می دهد تا عکس هایتان را با همین باگ ها و مشکلات نرم افزاری، مشکل دار کنید و به طور کامل از ریخت بیندازید! افکت های جالبی هم در اپلیکیشن خواهید دید، از خطوط اسکن دستگاه های VHS قدیمی بگیرید تا پیکسله کردن عکس، موج دار کردن، سوزاندن و افکت های دیگری که نظم تصویر را به طور کامل به هم می ریزند.

تنظیم شدت فیلتر در !Glitch هم کار بسیار آسانی است. کافیست انگشتتان را از بالای صفحه به طرف داخل بکشید تا میزان آن بیشتر شود. وقتی که به قدر کافی عکس تان را مشکل دار کردید، حالا می توانید از خروجی اش به غیر از عکس ثابت، تصویر گیف یا ویدئوی mp4 بگیرید و در اینستاگرام، فیسبوک و واتس اپ به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید عکس هایتان با دیگران متفاوت باشد، شاید !Glitch بتواند با فیلترهای عجیب و غریبش شما را به این هدف برساند. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

[لینک کمکی برای گوگل پلی]

!Glitch

!Glitch

سازنده: Luca Grillo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی