ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه دوم بازی Titanfall احتمالا تا پایان سال 2016 عرضه می شود

الکترونیک آرتز هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه دوم فرنچایز Titnafall ارائه نکرده؛ با این حال این کمپانی غول بازیسازی در گزارش مالی خود از سه ماهه چهارم سال 2015 خاطر نشان کرد که عنوان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

الکترونیک آرتز هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه دوم فرنچایز Titnafall ارائه نکرده؛ با این حال این کمپانی غول بازیسازی در گزارش مالی خود از سه ماهه چهارم سال 2015 خاطر نشان کرد که عنوان مورد بحث، در تاریخی پیش از ماه مارس 2017 عرضه خواهد شد.

اما حالا به گفته کمپانی McFarlane، که شهرت بسیاری در تولید اسباب بازی های باکیفیت دارد، می توان تا پایان سال جاری میلادی منتظر عرضه تایتان فال 2 بود. کمپانی McFarlane اخیرا از قرارداد جدید خود با کمپانی الکترونیک آرتز در جهت تولید اسباب بازی و اکشن فیگور شخصیت های تایتان فال رونمایی کرده و در آن ذکر شده که این محصولات، زمستان 2016 به بازار عرضه خواهند شد.

کمپان McFarlane اگرچه هنوز طرح های نخست این اکشن فیگورها را منتشر نکرده اما در مصاحبه با وب سایت GameSpot تایید نموده که محصولات جدید، در قالب Collector's Edition به مخاطبان ارائه می شوند.

در هر حال باید به خاطر داشت که الکترونیک آرتز و نیز استودیوی Respawn هنوز این خبر را تایید نکرده اند و احتمال دارد که تایتان فال اوایل سال آتی میلادی به بازار آید. انتظار می رود که الکترونیک آرتز در طی کنفرانس خود در همایش E3 امسال، از بازی رونمایی کند و گیم پلی آن را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی