ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت تم چشم نواز و رایگان برای گجت های گلکسی S6 و S6 Edge سامسونگ

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش به معرفی ده تم چشم نواز برای تلفن های هوشمند و تبلت های اکسپریا پرداختیم و حال نوبت به سامسونگ رسیده است. در این مقاله به معرفی هفت ...

محمدرضا طلایی
نوشته شده توسط محمدرضا طلایی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش به معرفی ده تم چشم نواز برای تلفن های هوشمند و تبلت های اکسپریا پرداختیم و حال نوبت به سامسونگ رسیده است.

در این مقاله به معرفی هفت تم خاص و برگزیده برای پرچمداران فعلی سامسونگ یعنی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج خواهیم پرداخت. با امکاناتی که سامسونگ در اختیار کاربرانش گذاشته، تم های این اسمارت فون ها، تنها به تغییر ظاهر منوها و آیکون ها بسنده نمی کنند و تاثیر آن ها را در اپلیکیشن های داخلی تلفن هوشمند نیز می توان مشاهده کرد.

توجه: برای دانلود تم های مقاله، اسم آن ها را در فروشگاه اختصاصی سامسونگ جستجو کرده و به صورت رایگان دریافت کنید.

Pixel Art

pixel art

همانطور که از نام این تم پیداست، همه ی قسمت های آن با سبک گرافیکی پیکسل آرتی طراحی شده. تمام جزئیات به دقت طراحی شده اند و اتمسفر تم دقیقا همان چیزی است که انتظارش را دارید: پس زمینه ای که حال و هوایی چون بازی های 8 بیتی مثل ماریو دارد و رنگ آمیزی شادی که می تواند روحیه تان را از این رو به آن رو کند. برای تست موقت، تم Pixel Art می تواند گزینه مناسبی برای اسمارت فون گلکسی شما محسوب شود.

Material

material

تم متریال که نه تنها در اسمارت فون های سامسونگ، بلکه در تمامی برندها وجود دارد و طرفداران آن نیز کم نیست، یکی از ساده ترین تم ها به شمار می رود و در عین سادگی بسیار زیباست. افراد زیادی پس از استفاده، سخت می توانند از آن دل بکنند و اگر برای مدتی نیز به تست دیگر تم ها بپردازند، مقصدشان دوباره تم متریال است.

Retro

retro

در اکثر تم ها ترکیب رنگ ها از یک طیف هستند و کم پیش می آید که در آن ها تضادی وجود داشته باشد، ولی Retro دقیقا خلاف این امر را پیاده ساخته. استفاده از رنگ های آبی، نیلی، قرمز و قهوه ای در طراحی قسمت های مختلف، تضاد زیبایی را خلق کرده که سبب شده Retro یکی از زیباترین تم های این فهرست باشد.

Avengers: Iron Man

ironman

استقبالی که از دو قسمت فیلم سینمایی Avengers شد، پای شخصیت های این فیلم ها را به نقاط مختلفی کشاند و نمونه اش را در این لیست می توان دید. محبوبیت فراوان ابرقهرمانان سبب شده تا این تم هم برای سازندگان فیلم اونجرز ابزار تبلیغاتی مناسبی باشد و هم طرفداران سامسونگ را به وجد آورد، بنابراین کمپانی کره ای بوسیله ی این تم با یک تیر دو نشان را هدف قرار داده. از سری Avengers کاراکترهای دیگر فیلم چون Hulk، Thor و ... هم تم مخصوص به خود را دارند که با یک قالب ساخته شده و آیکون های مشترکی دارند، ولی به دلیل جذاب تر بودن کاراکتر Iron Man، تم این ابرقهرمان در لیست جای می گیرد که ترکیب رنگ بهتری نیز دارد.

Dinosaur

dinosaur

اگر دنبال یک تم متفاوت از نظر طراحی یا مضمون هستید، Dinosaur می تواند گزینه ی خوبی باشد چون از هر دو جهت متفاوت است. رنگ آمیزی شاد و استفاده از رنگ هایی که با مضمون تم در تضاد هستند، سبب شده تا این تم بسیار متفاوت باشد و طراحی فانتزی آن، علاوه بر مخاطبانی که انتظار می رود، دیگران را نیز به خود جذب می کند.

Tech

tech

تم قبلی که معرفی شد، مربوط به زمان گذشته بود، و حالا نوبت به یک تم مربوط به آینده رسیده است. Tech ساختاری جدیدتر نسبت به دیگر نمونه های مشابه خود دارد و تغییراتی که در ظاهر تلفن هوشمند شما بوجود می آورد، قابل مقایسه با دیگر تم ها نیست. در Tech تنها کمی تصویر زمینه در نگاه اول توی ذوق می زند ولی پس از مدتی متوجه خواهید شد که بهترین گزینه ی ممکن برای یک تم با این محتواست.

BMW i8

bmw

کمپانی های مختلف سازنده خودرو، طرفداران خاص خود را دارند که برای نشان دادن علاقه خود، حتی تم اسمارت فون خود را نیز با آن هماهنگ می سازند. BMW نیز از آن دسته برندهایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد، بنابراین جای تعجب ندارد که تم های مختلفی از محصولات این کمپانی ساخته شود. اما تم انتخاب شده، برای خودرویی است که به ندرت می توانید در خیابان ها اثری از آن ببینید. رنگ بندی این تم که از رنگ های این خودرو الهام گرفته، بسیار شکیل و زیباست و سخت پیش می آید که علاقه مند به خودرو باشید و بدون توجه از کنار این تم بگذرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • سینا
    سینا | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

    سلام دوستان تمی که مثله عمین تم های سامسونگ نوتفیکیشن بار و استاتوس بار رو هن عوض کنه سراغ دارین ضمنا روته گوشیم

  • Meysam
    Meysam | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    سلام .
    اگه میشه تم های هوآوی رو هم گلچین کنین آخه واقعا تم های خوبی داره.

  • بهنام
    بهنام | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    بهترین لانچر اندروید تا کنون که ساخته شدهtsf shellمیباشد.هم اکنون ازطریق گوگل پلی می توانید دانلود کنید،سراسر از امکانات گسترده،سریع و روان وهم می توانید برایش صدها تم دانلود کنید.

  • جهان
    جهان | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    من تمِ WhiteDark رو پیشنهاد میکنم منم استفاده میکنم رو S6 Edge واقعا زیباست چون تیره هستش

  • ممد
    ممد | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    خیلیم عالی مرسی به سامسونگ ???
    امیدوارم تو اپدیت گوشیاتم انقدر سریع و جالب عمل کنی دمتگرم سامی???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی