ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

گزارش ها حکایت از پیشی گرفتن بازار اپلیکیشن چین از آمریکا طی سال جاری دارند

عمده تولیدکنندگان تلفن های همراه و تبلت ها، این دستگاه ها را سالانه به روز رسانی می کنند و با ارتقای سخت افزار، رشد بیشتر بازار را باث می شوند. اما یک مسئله سبب شده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

عمده تولیدکنندگان تلفن های همراه و تبلت ها، این دستگاه ها را سالانه به روز رسانی می کنند و با ارتقای سخت افزار، رشد بیشتر بازار را باث می شوند. اما یک مسئله سبب شده تا تلفن های هوشمند پرطرفدار شده و تا به امروز دوام بیاورند که از فاکتور سخت افزار کاملا جدا هستند: اپلیکیشن و بازی.

ماهانه شاید مبالغ بسیاری را خرج استفاده کامل از این اپلیکیشن ها کنیم و کسانی که قدرت کافی برای توسعه در این بازار را داشته اند، حالا در کمتر از یک دهه، معدن طلایی برای خود و دیگران ساخته اند که بهره وری از آن برای هر توسعه دهنده ای، به میزان اطلاعات و بکر بودن ایده اش خواهد بود.

کمپانی App Annie، پژوهش های بسیاری جهت پایایی و افزایش کیفی صنعت اپلیکیشن و بازی موبایل انجام داده و حالا در گزارش جدید خود، به پیشی گرفتن بازار اپلیکیشن چین از آمریکای شمالی اشاره دارد.

براساس این گزارش، اقتصاد حوزه اپلیکیشن ها در سال 2016، با رشد 24 درصدی همراه خواهد شد و به 51 میلیارد دلار می رسد و در نهایت تا سال 2020 از مرز 100 میلیارد دلار هم می گذرد. لازم به ذکر است که App Annie نه تنها از پلی استور گوگل و اپ استور اپل، بلکه از استورهای شخص ثالث و دیگر پلتفرم ها نیز اطلاعات جمع آوری می کند.

به همین دلیل است که آن ها می توانند چنین پیش بینی های دقیقی ارائه دهند و بگویند، چینی ها در نیمه نخست سال 2016، از آمریکا پیشی خواهند گرفت. چین هم وضعیت مشابهی به دیگر کشورهای آسیایی دارد و چندین استور محلی، مسئولیت پخش اپ ها را به عهده گرفته اند.

شیائومی فروشگاه اپلیکیشن های خاص خود را دارد و دیگر شرکت ها نیز چنین رویه ای را در پیش گرفته اند. اما در آمریکا، مردم عمدتا ترجیح می دهند که خریدهای خود را از اپ استور و گوگل پلی انجام دهند.

داده ها، از 10 هزار منبع مختلف و طی 6 سال به دست آمده اند، بنابراین اگر تمامی این شواهد را کنار هم بگذاریم در خواهیم یافت که طی چند سال آینده، بازار اپ و بازی موبایل و تبلت رشدی قابل توجه خواهد داشت و فرصت های بسیاری برای توسعه دهندگان ایجاد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m
    m | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

    ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﻳﻪ ﺑﺎﺯاﺭ ﻳﻜﻮ ﻧﻴﻢ ﻣﻴﻠﻴﺎﺭﺩﻱ ﺑﺎ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺳﻴﺼﺪ ﻣﻴﻠﻴﻮﻧﻲ اﻣﺮﻳﻜﺎ ﺑﻲ اﻧﺪاﺯﻩ ﻣﻀﺤﻜه...

مطالب پیشنهادی