ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون در آینده نقش ریموت کنترل Apple TV شما را بر عهده خواهد داشت

این روزها طراحی بیشتر ریموت کنترل ها ارتقا یافته و قابل تحمل تر شده اما هنوز هم خیلی اوقات در حساس ترین زمان آنها را گم می کنیم. «کریگ فدریگی» (Craig Federighi) معاون ارشد بخش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

این روزها طراحی بیشتر ریموت کنترل ها ارتقا یافته و قابل تحمل تر شده اما هنوز هم خیلی اوقات در حساس ترین زمان آنها را گم می کنیم.

«کریگ فدریگی» (Craig Federighi) معاون ارشد بخش نرم افزاری اپل در مصاحبه اخیر خود با «جان گروبر» بیان کرده که تصمیم دارند اپلیکیشن ریموت در iOS برای Apple TV را بروز رسانی کرده و قابلیت های جدیدی نظیر دستورات صوتی به «سیری» را به آن اضافه کنند.

اپلیکیشن Remote در آیفون برای Apple TV جدید، اکنون عملکردی ناقص دارد و شما به هر حال به خود ریموت برای انجام برخی کارها نیاز پیدا خواهید کرد.

به گفته فدریگی، در آینده اگر در حال انجام یک بازی باشید، قادر هستید از آیفون به عنوان کنترلر دوم استفاده کرده و به این ترتیب به شکل دو نفره به انجام بازی بپردازید.

«فدریگی» می گوید: «در آپدیت بعدی، آیفون به طور کلی می تواند جای ریموت کنترل Apple TV را بگیرد.»

آقای فدریگی البته بیان می کند که این آپدیت احتمالا چند ماه دیگر از راه خواهد رسید. با این حال، نکته جالب تر این است که به تازگی مدیران ارشد اپل به شکل بی سابقه ای در حال تغییر رویکرد خود نسبت به سنت های پیشین اپل هستند.

سابق بر این، کارمندان و مدیران اپل به هیچ عنوان در مورد قابلیت ها و محصولات یا اطلاعات محرمانه این شرکت سخنی نمی گفتند اما در مصاحبه اخیر «ادی کیو» و «کریگ فدریگی» با جان گروبر، این دو شخص با آرامش بسیاری در مورد برنامه های آتی اپل صحبت کرده و اطلاعات بسیاری را نیز افشا نمودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی