ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات موبایل LG H840 لو رفت؛ آیا این مدل همان G5 Lite است؟

به تازگی ال جی وجود اسمارت فون G5 خود را تائید کرده و اعلام داشته این محصول در کنگره جهانی موبایل در تاریخ دوم اسفند ماه معرفی خواهد شد. بر اساس اخباری که تاکنون وجود ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

به تازگی ال جی وجود اسمارت فون G5 خود را تائید کرده و اعلام داشته این محصول در کنگره جهانی موبایل در تاریخ دوم اسفند ماه معرفی خواهد شد.

بر اساس اخباری که تاکنون وجود داشته این دستگاه با شماره مدل LG H830 یا LG F700 همراه است و در همین راستا شایعاتی مبنی بر وجود مدل LG H840 نیز بر سر زبان ها افتاده است. از آنجا که عدد این محصول بالاتر است، احتمال دارد امکانات و ویژگی های بالاتر از G5 داشته باشد. اما مشخصاتی که امروز در پایگاه داده GFXBench منتشر گشته خلاف این امر را نشان می دهد.

بر اساس ویژگی های یاد شده، LG H840 با 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن Quad HD که از ال جی G5 کوچک تر است، همراه خواهد بود. به همین لحاظ نمی‌ توان گفت که محصول نامعلوم کنونی بهتر از جی 5 ظاهر خواهد گشت. همچنین پردازنده دستگاه نیز چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 625 کوالکام اعلام شده که در مقایسه به چیپست احتمالی اسنپدراگون 820 جی 5، ضعیف تر است.

در اطلاعات موجود در پایگاه داده یاد شده، هر دو دوربین اصلی و ثانویه ی این محصول 8 مگاپیکسلی هستند و رزولوشن 3264×2448 پیکسلی نیز دارند. البته باید یادآوری کنیم که چنین بنچمارک هایی عموما در مورد اندازه دقیق مگاپیکسل دوربین ها اطلاعاتی فاش نمی کنند.

عجیب تر از تمامی مشخصات ذکر شده این است که H840 با نسخه ی 4.4 اندروید یعنی کیت کت همراه خواهد بود. این در حالیست که جدیدترین نسخه پلتفرم یاد شده، مارشملو است که دو نسل جلوتر از آن قرار دارد و استفاده از نسخه قدیمی برای یک محصول جدید چندان عادی نیست.

با جمع بندی اطلاعات موجود و همانند زمانی که ال جی G4 Beat که با نام G4s نیز شناخته می گشت را با ال جی G4 مقایسه می نمودند، گمانه زنی می گردد که این دستگاه نسخه Lite الی جی G5 خواهد بود. اما در حال حاضر نمی توان چنین ادعایی را تائید کرد و گفت که H840 در همان روزی که G5 معرفی گردد، به نمایش گذاشته خواهد شد. اما تا برگزاری MWC فاصله زیادی نداریم و بدون شک هر اطلاعاتی در این رابطه در وب منتشر گردد ما شما را نیز در جریان قرار خواهیم داد.

gsmarena_002

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی