ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«ادی کیو» و انتشار اطلاعات تازه ای در مورد سرویس های اپل

روز گذشته «ادی کیو» (Eddy Cue) و کریگ فدریگی (Craig Federighi)، معاونین ارشد اپل میهمان پادکست «جان گروبر» به نام «The Talk Show» بودند. این دو شخص که سمت های «معاون ارشد سرویس های اینترنتی» ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

روز گذشته «ادی کیو» (Eddy Cue) و کریگ فدریگی (Craig Federighi)، معاونین ارشد اپل میهمان پادکست «جان گروبر» به نام «The Talk Show» بودند.

این دو شخص که سمت های «معاون ارشد سرویس های اینترنتی» و «معاون ارشد بخش نرم افزاری محصولات اپل» را در دست دارند، خبرهای تازه و جدیدی را با کاربران در میان گذاشتند.

این طور که ادی کیو بیان می کند، سرویس «اپل موزیک» اکنون ۱۱ میلیون کاربر اشتراکی دارد. اگر به خاطر داشته باشید، ماه گذشته «فایننشال تایمز» گزارش داده بود که سرویس اپل موزیک از مرز ۱۰ میلیون کاربر اشتراکی عبور کرده است.

طی انتشار گزارش مالی اپل، این شرکت همچنین بیان نمود که ۱ میلیارد گجت مختلف توسعه یافته از سوی اپل فعال هستند. ادی کیو دوباره این موضوع را تایید کرده و بیان می کند که البته صرفا ۷۸۲ میلیون حساب کاربری iCloud وجود دارد چرا که برخی از کاربران، چند دستگاه مختلف ساخته شده به دست اپل را دارند اما از یک حساب کاربری برخوردار هستند.

در این بین ادی کیو آمار جالب دیگری را نیز ارائه داد. وی اعلام کرد که استفاده از سرویس پیام رسان اپل موسوم به iMessage به حدیست که در هر ثانیه، ۲۰۰ هزار پیام رد و بدل می شود. وی در همین رابطه می گوید: «مقیاس استفاده از این سرویس به حدی بالاست که شما واقعا احساس می کنید مردم بر آن تکیه کرده اند. رکورد ما اکنون ۲۰۰ هزار پیام ارسالی در هر ثانیه است.»

با این حساب می توان گفت که در یک سال، ۶۳ کادریلیون پیام از طریق iMessage ارسال می شود و این در حالیست که تیم کوک،‌ مدیر عامل همین شرکت در سال ۲۰۱۴ بیان کرده بود که اپل به شکل روزانه ۴۰ میلیارد نوتیفیکیشن مرتبط با iMessage را مدیریت می کند.

در این پادکست البته «جان گروبر» بحث را با تصویر تاری که تیم کوک اخیرا آن را در توییتر به اشتراک گذاشته بود آغاز کرد. ادی کیو در رابطه با همین تصویر می گوید: «من و تیم با هم در زمین مسابقه بودیم و تیم هم یک طرفدار بزرگ برای برنده بود. او در اوج خوشحالی اش این تصور را ثبت کرد و به توییتر اش ارسال نمود اما روز بعد که از خواب بیدار شدیم، با موج پیام های منفی کاربران مواجه گشتیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی