ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در آیفون 7، یک اسپیکر ثانویه جای جک هدفون را خواهد گرفت [شایعه]

ظاهرا تصمیم اپل برای حذف جک هدفون از بدنه آیفون 7 قطعی است و شایعاتی هم منتشر شده که نشان می دهند این شرکت قصد دارد کیفیت صدای خود دستگاه را هم به شیوه ای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

ظاهرا تصمیم اپل برای حذف جک هدفون از بدنه آیفون 7 قطعی است و شایعاتی هم منتشر شده که نشان می دهند این شرکت قصد دارد کیفیت صدای خود دستگاه را هم به شیوه ای بهبود ببخشد.

حالا گزارش تازه ای در این رابطه به دست آمده که ادعا می کند دست کم بخشی از این طرح با افزوده شدن اسپیکر ثانویه به بدنه آیفون جدید اجرایی خواهد شد.

براساس یادداشتی که چندی پیش توسط بلین کورتیس و کریستوفر هملگارن از تحلیلگران بانک Barclays منتشر شد، اپل در نظر دارد از یک آمپلی فایر ثانویه که توسط تامین کننده آن (Cirrus Logic) ساخته شده در اسپیکر دوم این دستگاه استفاده نماید که ظاهرا هم قرار شده در همان قسمتی کار گذاشته شود که پیشتر جک هدفون در آن قرار داشت.

این بدان معناست که آیفون 7 علیرغم بهره مندی از دو اسپیکر، بهترین کیفیت صدای استریو را ندارد زیرا آن اسپیکرها در لبه پایینی دستگاه کار گذاشته خواهند شد. با این همه، در گزارش منتشر شده اینطور آمده که قرار نیست آیفون 7 از تکنولوژی لغو پویای نویز بهره بگیرد و در عوض نوعی کدک دیجیتالی ابتدایی (نوعی دستگاه یا برنامه کامپیوتری که قادر است عمل کدینک و دی کد کردن و استریم دیتای دیجیتالی را انجام دهد) برایش در نظر گرفته شده است.

بخش جالب توجه دیگر در این گزارش به چیزی مربوط می شود که ممکن است همراه با پکیج آیفون 7 در اختیار کاربران قرار گیرد. شایعاتی که پیشتر منتشر شده بود نشان می داد که ممکن است اپل یک هدفون بلوتوثی را برای آیفون در نظر گرفته باشد اما بنابر گزارش جدید منتشر شده، شرکت مورد بحث نوعی هدفون کابلی را در جعبه آیفون جدید قرار می دهد که از طریق پورت لایتنینگ به دستگاه متصل می شوند.

این فرضیه یا بهتر بگوییم شایعه منطقی تر به نظر می رسد چراکه معمولا اپل ترجیح می دهد پشتیبانی از استانداردهای تعریف شده خود را به دستگاه های تولیدی اش بیاورد تا استانداردهای دیگری نظیر بلوتوث.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

    اپل خسیسیش میاد یه اسپیکر بزاره
    عمرا یدونه دیگه هم بزاره

  • R3D
    R3D | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    پس از ٩ سال و ٩ تا آيفون،سرانجام اپل به اين نتيجه رسيد بهتره اسپيكر مونو رو كنار بزاره و از اسپيكر استريو استفاده كنه،اونم به ميمنت حذف پورت ٣.٥ ميلي متري. :/
    در حال حاظر يك ٢ هفته اي هست كه از آيفون ٥ و لوميا ١٥٢٠ به آيفون ٦ اس اومدم،ولي واقعاً برام جذابيتي نداره اصلاً انگار اسمارت فون ها اشباع شدن،همين حس رو براي لوميا ٩٥٠ و نوت ٥ هم دارم و اصلاً جذابيتي ندارن برام.براي ٣ دي تاچ آيفون ٦ اس گرفتم كه واقعاً هم كارآمده.

  • مهربان
    مهربان | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    اصلا حوصله ي سر و كله زدن با بلوتوث رو ندارم

مطالب پیشنهادی