ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

رقابت سریع ترین ها؛ معرفی بازی Tap Tap Dash

کچ اپ دیگر تنها بازیسازی نیست که بازی های ساده و اعتیادآور می سازد؛ استودیوی تازه تأسیس Second Arm آمده تا حریف قدرتمندش را با عناوینی باکیفیت و خلاقانه به چالش بکشد. Tap Tap Dash اولین بازی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

کچ اپ دیگر تنها بازیسازی نیست که بازی های ساده و اعتیادآور می سازد؛ استودیوی تازه تأسیس Second Arm آمده تا حریف قدرتمندش را با عناوینی باکیفیت و خلاقانه به چالش بکشد.

Tap Tap Dash اولین بازی موبایل این استودیوی بازیسازی است که در مدت زمانی کوتاه، با استقبالی فوق العاده در گوگل پلی و اپ استور مواجه شده. در این بازی بسیار جذاب و اعتیادآور، دوام آوردن و پیشروی در مراحل فقط و فقط یک شرط دارد: باید سریع ترین باشید.

Tap Tap Dash 2

یک اشاره و دیگر هیچ؛ این تنها کاریست که در Tap Tap Dash باید انجامش دهید، اما سریع، درست و به موقع. کاراکتر بازی روی خطوطی مارپیچی حرکت می کند، و وقتی به فلش های سبز رنگ رسید، باید به سرعت روی صفحه بکوبید تا از روی موانع بپرد، یا جهتش را به موقع عوض کند.

اگر از بازی هایی که زود تمام می شوند نفرت دارید، Tap Tap Dash با 1000 مرحله ای که پیش رویتان گذاشته مطمئنا می تواند نظرتان را به خودش جلب کند. خوشبختانه بر خلاف اکثر بازی های کچ اپ، روند افزایش درجه سختی بازی در Tap Tap Dash منطقی است، و تا نیم ساعت بازی را ادامه ندهید به جای سخت و صعب العبورش نمی رسید.

در Tap Tap Dash به غیر از رکوردزنی، یکی از کارهای سرگرم کننده ای که می توانید انجامش دهید باز کردن کاراکترهای جدید است. جوجه، گربه، راکون ... اگرچه قدرت های ویژه ای ندارند، اما محض تنوع دادن به بازی تعویض شان می تواند کار لذت بخشی باشد.

Tap Tap Dash به رایگان منتشر شده و می توانید آن را در iOS و اندروید تجربه کنید.

[لینک کمکی برای گوگل پلی]

Tap Tap Dash

Tap Tap Dash

سازنده: Second Arm قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 36.6 / 19 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی