ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان سابق Little Big Planet از بازی جدیدشان برای پلی استیشن 4 رونمایی کردند [تماشا کنید]

استودیوی Foam Sword، که چندی پیش توسط برخی از سازندگان پیشین عناوینی چون Tearaway ،Little Big Planet و Ratchet and Clank تاسیس شد، به تازگی از بازی جدید خود به نام Knights and Bikes در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

استودیوی Foam Sword، که چندی پیش توسط برخی از سازندگان پیشین عناوینی چون Tearaway ،Little Big Planet و Ratchet and Clank تاسیس شد، به تازگی از بازی جدید خود به نام Knights and Bikes در وب سایت کیک استارتر رونمایی کرده است.

بازی Knights and Bikes قرار است یک عنوان Co-Op ماجرایی باشد که به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. سازندگان بازی فعلا درخواست سرمایه ای معادل 100 هزار یورو در کمپین کیک استارتر خود کرده اند و تا به امروز، 2086 نفر مبلغی معادل 50 هزار یورو در اختیار استودیوی Foam Sword قرار داده اند؛ البته هنوز تا پایان کمپین 20 روز فرصت باقی مانده است.

کارکنان استودیوی مورد بحث اخیرا در بلاگ رسمی پلی استیشن نوشته اند که:

این پروژه برایمان بسیار هیجان انگیز است چرا که ما جز بزرگترین طرفداران پلی استیشن 4 و بازی ها آن هستیم. همه ما تا به امروز آنقدر خوش شانس بوده ایم که در توسعه برخی از این بازی ها نظیر Little Big Planet ،Tearaway و Ratchet and Clank نقش داشته ایم و می خواهیم که بعد از تاسیس استودیوی مستقل مان نیز همین روند را ادامه دهیم.

بازی Knights and Bikes هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما با توجه به این که کمپین جذب سرمایه آن اخیرا راه اندازی شده، بعید به نظر می رسد در تاریخی زودتر از سال 2017 میلادی، شاهد عرضه اش باشیم. در پایین می توانید تریلر انتشار یافته از سوی استودیوی Foam Sword را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Shahryar
    Shahryar | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    Theme jalebi dare

  • mr.mr
    mr.mr | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی هم عالی

مطالب پیشنهادی