ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صفحه نمایش آیفون های بعدی از انگشتان خیس هم پشتیبانی می کند [شایعه]

یکی از شرکت های تامین کننده قطعات برای کمپانی اپل به نام Japan Display چندی پیش اعلام نمود که در حال ساخت نسل دوم از ماژول "Pixel Eyes" ال سی دی است که از نسخه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

یکی از شرکت های تامین کننده قطعات برای کمپانی اپل به نام Japan Display چندی پیش اعلام نمود که در حال ساخت نسل دوم از ماژول "Pixel Eyes" ال سی دی است که از نسخه پیشین خود ویژگی های بسیار بهتری دارد.

با به کارگیری ساختار جدید برای حسگرها و مواد متفاوت، شرکت ژاپنی یاد شده توانسته ضخامت حاشیه های نمایشگر را تا حد زیادی کاهش دهد و آن را از 0.8 به 0.5 میلی متر برساند. همچنین گفته می شود عمق رنگ مشکی نیز در این پنل ها بیشتر خواهد بود و گویا قرار است از استایلوس هایی با نوک باریک تر از یک میلی متری نیز پشتیبانی نماید.

اما جالب ترین قابلیتی که برای این ماژول مطرح گشته پشتیبانی از انگشتان خیس است. شاید تاکنون بارها برایتان پیش آمده باشد که با دستان خیس روی صفحه موبایل کشیده و دیده باشید که دستگاه واکنش خاصی از خود نشان نمی دهد. اکنون شرکت ژاپنی مورد بحث پنل های جدید را به گونه ای بهینه سازی نموده که دیگر این معضل را ندارند.

محصولاتی همانند آیفون، آیپد، اپل واچ عموما به دست های خیس واکنش درستی نشان نمی دهند و از این رو، وجود چنین قابلیتی در آنها بسیار ضروری به نظر می رسد. البته در پی شایعات اخیر، احتمال اینکه آیفون 7 به صورت ضدآب تولید و روانه بازار بشود کم نیست و اگر این امر محقق گردد شاید بتوان آن را راهگشای باقی محصولات اهالی کوپرتینو برای مجهز شدن به قابلیت ضد آب محسوب کرد.

با اینکه Japan Display شرکت تامین کننده قطعات اپل به شمار می رود اما نمی توان ادعا نمود که این بهینه سازی در محصولات آتی کمپانی آمریکائی مورد بحث مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از طرفی هم شایعاتی مبنی بر سرمایه گذاری 1.7 میلیارد دلاری اپل در ساخت نمایشگر وجود دارد که باز این گمانه زنی را به وجود می آورد که شاید قابلیت ذکر شده در بالا را در آیفون های 7 و 7 اس شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • ye nafar
    ye nafar | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

    ایفون گوشی فوق العاده ای هست ولی محدودیت ios و این جریانات منو از ایفون متنفر کرده

  • Shahin
    Shahin | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

    اپل هنوز اونجاست ؟! :|

    سونی دست گرفتن کلاس میخواد، وگرنه که همه مردم عوام اپل دستشونه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی