ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

وب سایت رده بندی سنی استرالیا خبر از ساخت بازی Dead Island: Retro Revenge می دهد

به تازگی عنوان جدیدی به نام Dead Island Retro Revenge در وب سایت های رده بندی سنی دو کشور استرالیا و و برزیل به ثبت رسیده که خبر از ساخت نسخه ای جدید در فرنچایز ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

به تازگی عنوان جدیدی به نام Dead Island Retro Revenge در وب سایت های رده بندی سنی دو کشور استرالیا و و برزیل به ثبت رسیده که خبر از ساخت نسخه ای جدید در فرنچایز Dead Island می دهد. بنابر اطلاعات موجود در دیتابیس رده بندی سنی استرالیا، ساخت بازی به استودیوی مستقل و کانادایی Empty Clip واگذار شده که پیش از این به جز چند پروزه پورت بازی روی پلتفرمی دیگر، سابقه چندانی از خود به جای نگذاشته است.

وب سایت مورد بحث رده بندی سنی M (بزرگسالان) را برای بازی درنظر گرفته و معتقد است که Retro Revenge شامل صحنه های خشونت بار و استفاده جزیی از مواد مخدر است. از سوی دیگر، در اطلاعات مربوط به بازی آمده که از قابلیت های آنلاین پشتیبانی می کند؛ هرچند که نحوه کارکرد این بخش هنوز مشخص نیست.

کمپانی Deep Silver، ناشر و صاحب امتیاز فرنچایز Dead Island، هنوز واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده و بعید به نظر می رسد که در آینده نزدیک شاهد معرفی رسمی Retro Revenge باشیم. این کمپانی بعد از انتشار خبر به گزارشگر وب سایت VG247 گفت که فعلا هیچ بیانیه ای برای صحبت در این باره در نظر گرفته نشده است.

با توجه به نامگذاری بازی و نیز محتویات آن، می توان حدس زد که Retro Revenge احتمالا در قالب اسپین آفی برای Dead Island عرضه خواهد. حتی این احتمال وجود دارد که استودیوی Empty Clip از محتویات بازی کنسل شده Dead Island: Epidemic برای عنوان اخیر خود بهره گرفته باشد.

بازی Dead Island در ابتدا توسط استودیوی Techland ساخته شد؛ استودیویی که مدتی بعد نیز، نسخه دنباله Dead Island: Riptide را به بازار عرضه کرد. بعد از عرضه این دو نسخه، استودیوی تکلند روی ساخت عنوان Dying Light برای کنسول های نسل هشتمی و پی سی متمرکز شد. در همین حال، استودیوی Yagar، سازنده بازی تحسین شده Spec Ops: The Line توسعه Dead Island 2 را برعهده گرفت اما بعد از سه سال، این پروژه را رها کرد.

با توجه به همه این مسائل، تکلیف Dead Island 2 کماکان نامشخص است اما Deep Silver اعلام کرده که روند ساخت بازی را متوقف نخواهد کرد. احتمال می رود که Deep Silver قصد دارد با عرضه Retro Revenge، هزینه های تولید Dead Island 2 را فراهم کرده و در عین حال وقت بیشتری تا اتمام روند پروژه برای خود بخرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • وحید
    وحید | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    دیجاتو ممنون برای اطلاعات کنسول و بازی خسته نباشید همینجوری اخبار بازی هارو بزارید.

مطالب پیشنهادی