ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پس از دو سال نسخه اندرویدی اپلیکیشن My Maps را بروزرسانی کرد

اپلیکیشن نقشه My Maps برای اندروید، به تازگی بروزرسانی جدیدی از سوی گوگل دریافت کرده که به آن ظاهر و تجربه ای جدید می بخشد. گوگل می گوید که اپ مورد بحث را مجددا از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

اپلیکیشن نقشه My Maps برای اندروید، به تازگی بروزرسانی جدیدی از سوی گوگل دریافت کرده که به آن ظاهر و تجربه ای جدید می بخشد. گوگل می گوید که اپ مورد بحث را مجددا از نو پی ریزی کرده. با My Maps، شما می توانید نقشه معینی برای ردیابی نقاطی که بیشتر از جاهای دیگر برایتان اهمیت دارد بسازید و ضمنا نقطه ای که در آن قرار دارید را به طور دقیق نشانه گذاری نمایید.

با این بروزرسانی، بسیاری از نقاطی که روی نقشه My Maps در نظر می گیرید در حالت Street View قابل مشاهده شده اند، بنابراین از این به بعد می توانید در My Maps تصاویر واقعی خیابان ها را هم مشاهده کنید. مضاف بر این، امکان تماشای تصاویر و ویدئوهای مربوط به نقاط مختلف هم به اپ اضافه شده و قادرید به سمت نقاط ذخیره شده مسیریابی هم بکنید.

در نسخه جدید اپلیکیشن هنگام ساخت یک نقشه، حالا می توانید مکان های جدید را هم به صورت درون برنامه ای به نقشه دست سازتان اضافه کنید. البته توجه داشته باشید که نباید My Maps را با Google Maps اشتباه بگیرید.

My Maps کاربردهای متفاوتی نسبت به اپلیکیشن اصلی نقشه گوگل دارد. با آن می توانید برای دوستانی که می خواهند به شهر محل زندگی شما سر بزنند، یک نقشه از نقاط جالب و دیدنی شهر ساخته و پیشنهادات خود را در آن علامت گذاری کنید. بنابراین از طریق این اپ قادرید دوستان و آشنایان خود را به یک تور مجازی دعوت کنید.

اپلیکیشن My Maps را می توانید هم اکنون و به رایگان از گوگل پلی دانلود نمایید.

Google My Maps

Google My Maps

سازنده: .Google Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسام
    حسام | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    چرا جدیدا که تحریم ها برداشته شده به ایران سرویس نمیده؟ نقشه افلاین تو نسخه های جدید کار نمیکنه :(

    • حمیدرضا
      حمیدرضا | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

      خب چرا گریه می کنید؟ چرا فیدبک نمیدین؟ من خودم خیلی از این مشکلات را براشون می نویسم. یا توی فیدبک برنامه و یا حتی توی کامنتهای گوگل پلی. حتی به زبان فارسی هم بنویسید، اونها مجبورن به حرف کاربران گوش بدن. تا حالا صد بار برای گوگل مپس نوشتم چرا امکان نویگیشن را برای ایران فعال نمی کنید. ولی یه دست صدا نداره

مطالب پیشنهادی