ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا حاضرید برای خرید بازی Dying Light: The Following مبلغ 10 میلیون دلار بپردازید؟

استودیو Techland، چند روز پیش Dying Light: The Following را عرضه کرد اما این ادامه ی کوچک بر داستان نسخه ابتدایی سوژه صحبت ما نیست و نمی خواهیم در مورد بازی صحبتی کنیم. توسعه دهندگان بازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

استودیو Techland، چند روز پیش Dying Light: The Following را عرضه کرد اما این ادامه ی کوچک بر داستان نسخه ابتدایی سوژه صحبت ما نیست و نمی خواهیم در مورد بازی صحبتی کنیم. توسعه دهندگان بازی نسخه ای نسبتا گران قیمت از بازی را برای من و شما به حراج گذاشته اند که ناقابل، 10 میلیون دلار ارزش دارد.

این ورژن از بازی که Spotlight Edition نام گرفته، چندین ویژگی منحصر به فرد در اختیار خریدار خود قرار می دهد و صرفا یک نفر می تواند آن را خریداری کند. وی نه تنها می تواند نسخه ای کامل از بازی را در اختیار بگیرد، بلکه قادر است تا در نقش مکمل فیلم Dying Light نیز ایفای هنر کند.

The-Spotlight-Edition

با مراجعه به صفحه فروشگاه GAME، می توانید جزئیات کامل این خرید 10 میلیون دلاری را مشاهده کنید. البته فراموش نکنید که با پرداخت صرفا 60 دلار هم می توانید تجربه انجام بازی را به دست آورید و حتما نیازی به خرج اضافه نیست.

بسته 10 میلیون دلاری نه تنها شما را به نقش مکمل فیلم Dying Light بدل خواهد کرد، بلکه کلاس های حرفه ای هنرپیشگی را هم در بر می گیرد. به نقاط مختلف دنیا سفر می کنید و بسیاری از تجربه های درون بازی را، در حالت واقعی خواهید داشت. شاید هم سال آینده برنده اسکار بهترین نقش مکمل بودید، هیچ چیز بعید نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Peyman A
    Peyman A | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    هرچى دو دوتا ميكنم اصلا قيمتش منطقى نيست.حداكثر بايد يك مليون دلار باشه چه خبره آخه ده مليون.هزينه همه اينا رو هم ميشه ا مليون حداكثر تازه يجا بايد سردتون شه پول جا هيزم براتون آتيش كنن تا بريه به يك مليون.احتمالا استديو پيش خودش فك كرده بذار به تيرى تو تاريكى بندازم، شايد حداقل پول رايگان دادن دى ال سى در بياد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی