ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر و اطلاعاتی از هدست Earcle سامسونگ

سامسونگ محصولات بسیار زیادی را به تولید می رساند، از محصولات خانگی گرفته تا تلفن های هوشمند. امروز ولی نشانه های جدیدی منتشر شده از یک تقویت کننده شنوایی موسم به «Earcle» که توسط این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

سامسونگ محصولات بسیار زیادی را به تولید می رساند، از محصولات خانگی گرفته تا تلفن های هوشمند. امروز ولی نشانه های جدیدی منتشر شده از یک تقویت کننده شنوایی موسم به «Earcle» که توسط این شرکت کره ای در دست توسعه است.

اخیرا مدارک و اسناد مرتبط با Earcle در سازمان FCC به ثبت رسیده اند. در بین این اسناد گفته شده: «Earcle یک محصول تقویت کننده شنوایی شخصی است که به فرد کمک می کند بتواند صدای پیرامون خود را به شکلی بهتر بشنود. این محصول می تواند عملکردی همچون یک هدست بلوتوث برای دریافت تماس از تلفن همراه کاربر نیز داشته باشد.»

در صفحه ای دیگر از اسناد یاد شده نوشته شده: «Earcle صدای محیط را تقویت می کند و مکملی برای آن خواهد بود اما نمی تواند ضعف شدید شنوایی افراد را بهبود دهد.»

در ابتدا تصور می شد که Earcle یک سمعک برای کمک به شنوایی کاربران خواهد بود اما اکنون با توجه به توضیحی که در اسناد FCC آمده، این محصول یک هدست بلوتوث است که صدای اطراف را کمی تقویت کرده و در صورتی که به یک موبایل متصل شود می تواند پخش کننده موسیقی یا پاسخگوی تماس باشد.

اکنون خبر می رسد که در کنار سامسونگ، شرکت هایی نظیر مایکروسافت، گوگل و اپل نیز در پی راهکارهایی برای توسعه محصولاتی هستند که به شنوایی کاربران کمک کنند.

در کنار اطلاعاتی که ذکر شد، چند طرح شماتیک نیز منتشر شده است که بخش های مختلف از جمله میکروفون و کلیدهای فیزیکی را به نمایش می کشد. این هدست قابلیت های مختلفی برای حضور کاربر در مکان های متفاوت دارد (رستوران، فضای داخلی یا بیرونی) و سپس یک حالت خودکار نیز در آن قرار گرفته که خودش مکان کاربر را حدس زده و صدای اطراف را به بهترین شکل برای او بهینه می کند.

Samsung-Earcle-FCC_2-w600

Samsung-Earcle-FCC_3-w600

Samsung-Earcle-FCC_4-w600

Samsung-Earcle-FCC_6-w600

Samsung-Earcle-FCC_7-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی