ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاسیس مرکز تحقیق و توسعه اپل در هند
تکنولوژی

اپل اولین مرکز تحقیق و توسعه خود را در کشور هند افتتاح می کند

گفته می شود اپل قصد دارد در ماه ژوئن امسال اولین مرکز تحقیق و توسعه خود را در کشور هند افتتاح کند. مرکز فوق قرار است در مساحتی حدود 23 هزار متر مربع در حیدرآباد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

گفته می شود اپل قصد دارد در ماه ژوئن امسال اولین مرکز تحقیق و توسعه خود را در کشور هند افتتاح کند.

مرکز فوق قرار است در مساحتی حدود 23 هزار متر مربع در حیدرآباد هند افتتاح شود. منطقه ای که این مرکز در آن دایر خواهد شد، به «کریدور فناوری اطلاعات» کشور هند معروف است و شرکت های بزرگ دیگری از جمله مایکروسافت گوگل نیز در آن ناحیه به فعالیت مشغول هستند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، اپل قصد دارد ۲۵ میلیون دلار را صرف احداث این مرکز کند و قرار است حدود ۴۵۰۰ نفر در آن مشغول به کار شوند. مسئولین محلی امیدوارند حضور اپل در کنار سایر کمپانی های بزرگ در این ناحیه، آن را به یکی از مراکز اصلی تکنولوژی در کشور هند و جنوب آسیا تبدیل کند. یکی از مدیران محلی در این رابطه می گوید:

«ویندوز ۱۰ مایکروسافت در شهر حیدرآباد توسعه یافت، اما حالا به یک محصول جهانی بدل شده است.»

گوگل و مایکروسافت به عنوان غول های دنیای تکنولوژی پیش از این اعلام کرده بودند که قصد دارند سرمایه گذاری های گستره ای در کشور هند انجام دهند. به خصوص که مدیران عامل هردوی این کمپانی های بزرگ هندی تبار هستند.

ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت اخیراً اعلام کرده بود که مایکروسافت می خواهد تاسیسات فعلی خود در هندوستان را توسعه دهد، چرا که آنها قصد دارند از شرایط عالی کشور هند به عنوان سومین کشور دنیا (بعد از آمریکا و انگلیس) به جهت دارا بودن استارت آپ های مستعد، بهره ببرند.

گوگل نیز اخیراً اعلام کرده که قصد دارد اولین کالج اختصاصی خود خارج از خاک آمریکا را، با هزینه ای ۱۶۰ میلیون دلاری،‌ در شهر حیدرآباد تاسیس کند. کالجی که قرار است بزرگترین از نوع خود در جنوب آسیا باشد.

اولین بار در سال ۲۰۰۶ بود که اپل اعلام کرد می خواهد اولین مرکز خدمات پس از فروش خود در ایالت بنگلور را دایر کند،‌ اما سه ماه بعد این برنامه را کنار گذاشت و گفته شد که به جای هند، سایر کشورها در اولویت برنامه های آنها قرار گرفته اند. اما حالا که فروش سالیانه اپل در این کشور از مرز یک میلیارد دلار گذشته است، آنها بیش از پیش به اهمیت این بازار در حال رشد پی برده اند و حالا قصد دارند با راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه، جایگاه خود را در این کشور آسیایی بهبود ببخشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza
    reza | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

    خداییش هند داره با بوگاتی میره جلو پیشرفت می کنه!
    اونوقت ما با پراید قسطی واستادیم براشون دست تکون میدیدم!

مطالب پیشنهادی