ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای نسخه معمولی گلکسی S7 سامسونگ نیز منتشر شدند

ساعتی پیش، حساب توییتری evleaks@ از رندرهای رسمی Galaxy S7 Edge پرده برداشته بود که ظاهر مدل های نقره ای، طلایی و مشکی از پرچمدار آینده سامسونگ را به نمایش می گذاشتند. اکنون اما همین حساب رندرهای نسخه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

ساعتی پیش، حساب توییتری evleaks@ از رندرهای رسمی Galaxy S7 Edge پرده برداشته بود که ظاهر مدل های نقره ای، طلایی و مشکی از پرچمدار آینده سامسونگ را به نمایش می گذاشتند. اکنون اما همین حساب رندرهای نسخه معمولی را نیز منتشر کرده تا افرادی که به نمایشگر خمیده نسخه Edge علاقه ای ندارند نیز قادر باشند طراحی ظاهری پرچمدار آینده این شرکت را در رنگ های طلایی و مشکی مشاهده نمایند.

بر اساس پیشبینی ها، انتظار می رود سامسونگ خبر رونمایی از پرچمداران آینده خود را در تاریخ ۲ اسفند ماه به شکل رسمی اعلام کرده و تنها چند روز بعد در نمایشگاه MWC از این دو تلفن هوشمند تازه پرده برداری به عمل آورد.

علاوه بر این لازم است بدانید که نخستین مدل های تولید شده در تاریخ ۲۱ اسفند به دست کاربران خواهد رسید و افرادی که بین بازه ۲ تا ۲۰ اسفند این محصول را پیش خرید کنند، یک هدست واقعیت افزوده Gear VR نیز در کنار آن دریافت خواهند کرد.

بر اساس اخبار دریافتی، به نظر می رسد سامسونگ برای جلب نظر کاربران تغییرات مختلفی را در پرچمدار بعدی اعمال کرده باشد، از جمله طراحی خمیده پشت بدنه (مشابه نوت ۵)، فریم منیزیمی، عمر باتری ۲ روزه، دوربین بسیار با کیفیت، مقاومت احتمالی در برابر آب و حتی بازگشت درگاه کارت حافظه.

در مورد تنوع رنگی پرچمدار بعدی نیز می توانیم با توجه به سابقه سازنده بگوییم که رنگهای قابل مشاهده در این رندرها تنها گزینه های موجود نبوده و شرکت کره ای با احتمال نزدیک به یقین، انتخاب های بیشتری را نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد.

در پایان می توانید رندرهای منتشر شده را مشاهده نمایید.

Samsung-Galaxy-S7-renders

Samsung-Galaxy-S7-renders (1)

Samsung-Galaxy-S7-renders (2)

Samsung-Galaxy-S7-renders (4)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • reza
    reza | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    سلام
    من نمیدونم بعضیا انتظار چی دارن از یه گوشی . شما خودت بخوای طراحی کنی چیکار میکنی ؟ یه گوشیه دیگه . مثلا خوبه براش کولر بزارن یا مثلا توالت درست کنن براش . یعنی شرکت سامسونگ یا اپل یا هر شرکت دیگه ای اینقد عقلشون نمیرسه .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی