ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رکورد زنی خودروی مک لارن 650S GT3 در مسیر Bathurst [تماشا کنید]

Bathurst یکی از جالب ترین مسیرهای مسابقه در دنیاست. این مسیر دارای بخش طولانی مستقیم است که برای سرعت رفتن مناسبند و علاوه بر این پیچ های باریکی به شکل S دارد که حسابی رانندگان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

Bathurst یکی از جالب ترین مسیرهای مسابقه در دنیاست. این مسیر دارای بخش طولانی مستقیم است که برای سرعت رفتن مناسبند و علاوه بر این پیچ های باریکی به شکل S دارد که حسابی رانندگان را به چالش می کشند.

در هر حال، Bathurst (واقع در استرالیا) مسیری چالش برانگیز به خصوص برای رقابت های استفامتی 12 ساعته ای است که در آن برگزار می شوند. اما درست مانند هر مسیر چالش برانگیز دیگر، اصلی ترین فاکتور برای پیروزی در این راه آن است که راننده چشم به مسیر بدوزد.

در ویدئویی که در ادامه خواهید دید شین ون راننده مک لارن را در رقابت انتخابی برای مسابقه 12 ساعته Bathurst مشاهده می کنید که اوایل همین ماه برگزار شد.

Van Gisbergen با ماشین مسابقه ای مک لارن 650S GT3 خود مسیر را در دو دقیقه و 01.286 ثانیه می پیماید و رکورد تازه ای را ثبت می نماید و در ادامه و در جریان رقابت اصلی او و رانندگان همراهش آلوارو پارنت و جاناتان وب موفق می شوند که رکورد 2 دقیقه و 01.567 ثانیه را برای این مسیر ثبت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی