ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مسنجر فیس بوک به زودی مورد تغییرات اساسی قرار خواهد گرفت

طراحان فیس بوک یک لحظه هم آرام و قرار ندارند و دایم در حال بهینه سازی و ایجاد تغییرات در محصولات این شبکه اجتماعی هستند. چندین وقت پیش بود که طراحی اپلیکیشن پیام رسان فیس ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

طراحان فیس بوک یک لحظه هم آرام و قرار ندارند و دایم در حال بهینه سازی و ایجاد تغییرات در محصولات این شبکه اجتماعی هستند. چندین وقت پیش بود که طراحی اپلیکیشن پیام رسان فیس بوک تا اندازه ای عوض شد و اکنون نیز دوباره، تیم طراحی این مسنجر چندین قابلیت جدید به آن اضافه نموده اند. در حال حاضر این ویژگی ها به صورت آزمایشی در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار دارند.

از جمله امکانات جدید، در وهله اول باید به پشتیبانی از چندین اکانت به واسطه یک اپلیکیشن اشاره نمائیم. اگر خاطرتان باشد هفته گذشته هم اینستاگرام چنین امکانی را برای کاربران خود مهیا نمود تا بتوانند از چندین حساب کاربری خود در یک جا بهره مند شوند و دیگر لازم نباشد از یک اکانت بیرون آمده و وارد دیگری بشوند و همه آنها با یک بار لاگین نمودن در دسترس آنها قرار خواهد داشت.

1

دومین ویژگی جدیدی که به این مسنجر اضافه گشته، اضافه شدن SMS و MMS داخلی است. البته در گذشته چنین قابلیتی در قسمت پیام رسان فیس بوک وجود داشت اما از آنجا که کاربران تقریبا اصلا از آن استفاده نمی کردند، شبکه اجتماعی مورد بحث این امکان را از مسنجر خود حذف کرده بود. اکنون گویا در نظر دارد نسخه 2016 آن را به صورتی کاملا متفاوت و در رقابت با دیگر اپ های پیام رسان عرضه نماید.

2

سرویس های Hangouts گوگل نیز در حال حاضر قابلیت ارسال و دریافت پیامک را در خود دارند اما از آنجا که چندان قابل تغییر و قابل اعتماد نیستند، احتمال اینکه شرکت ساکن مانتین ویو روند آن را به زودی غیرفعال نماید، زیاد است.

در همین راستا، باید گفت فیس بوک در حوزه برنامه های پیام رسان بسیار موفق ظاهر شده و گزینه هایی همانند واتس اپ را در اختیار دارد. اگر مسنجر بتواند قابلیت های تکست نویسی خود را به بهترین شکل ارتقا دهد، سرویس های دیگر در این حوزه را پشت سر خواهد گذاشت و به یکی از سرویس های ارتباطی محبوب در میان کاربران تبدیل خواهد شد.

بعلاوه، اپ مورد بحث تاکنون نوار کار سفید داشت اما در نسخه ی بعدی قرار است به رنگ آبی تغییر کند. این در حالی است که نوار بالای اپلیکیشن آبی و آیکون های درونی آن سفید خواهند بود. نوار استاتوس که تاکنون سفید بوده نیز به آبی تغییر رنگ خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی