ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنفرانس پی سی گیمینگ در E3 2016 باز هم برگزار می شود

هنوز اوایل 2016 هستیم و راه درازی تا E3 2016 باقی مانده است. با این حال، شرکت ها و کمپانی های بزرگ، کم کم خود را آماده بزرگ ترین نمایش سال در لس آنجلس می ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

هنوز اوایل 2016 هستیم و راه درازی تا E3 2016 باقی مانده است. با این حال، شرکت ها و کمپانی های بزرگ، کم کم خود را آماده بزرگ ترین نمایش سال در لس آنجلس می کنند. پیش از این الکترونیک آرتز گفته بود که به جای تمرکز روی کنفرانس، قصد دارد نمایش های میدانی و همایش های عمومی بیشتری داشته باشد و بتسدا هم تاریخ دومین کنفرانس سالانه اش را اعلام کرد.

حالا نوبت به وبسایت پی سی گیمر و همکارانش رسیده تا تاریخ دومین PC Gaming Show را اعلام دارند. این نمایش، سال گذشته برای اولین بار در E3 2015 اجرا شد و رویدادی بود خاص پی سی گیمرها. استقبال به قدر کافی بود که گروه برگزار کننده قصد برپایی آن را در E3 2016 نیز داشته باشند.

PC Gaming Show 2016، دوشنبه 24 خرداد، ساعت 23:30 آغاز خواهد شد. با این حال، کنفرانس های مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز و یوبیسافت به رسم هر سال، یکشنبه شب آغاز خواهند شد و تا دوشنبه صبح ادامه پیدا می کنند.

مشخص نیست که نینتندو قصد رونمایی از کنسول جدید خود را در این رویداد دارد یا خیر، اما اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قطعا مهم ترین رویداد E3 2016 رقم خواهد خورد. پی سی گیمر می گوید نمایش پیش رو از کنفرانس سال گذشته هم حتی بهتر خواهد بود و تمرکز بیشتری روی رونمایی از بازی های انحصاری و محتواهای خاص پلتفرم پی سی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی