ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با همکاری سازمان پارک های ایالات متحده 3800 اثر هنری و تاریخی را به موزه آنلاین خود اضافه کرد

با اینکه گوگل در 5 سال گذشته در حال توسعه پروژه موزه آنلاین بوده اما گویا امروز با همکاری «سازمان پارک های ملی» مجموعه بزرگی متشکل از 3800 اثر هنری، صنایع دستی و یادداشت های ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

با اینکه گوگل در 5 سال گذشته در حال توسعه پروژه موزه آنلاین بوده اما گویا امروز با همکاری «سازمان پارک های ملی» مجموعه بزرگی متشکل از 3800 اثر هنری، صنایع دستی و یادداشت های تاریخی را به آن افزوده و طرح خود را توسعه بخشیده.

از جمله آثار موجود در این موزه مجازی می توان به ابزار و وسایلی که در فرار از زندان آلکاتراز استفاده شده بودند، خودکاری که برای امضای لایحه حقوق مدنی در سال 1964 در ایالات متحده به کار رفته و ماشین تحریر خانه «فردریک داگلاس» اشاره نمود.

بعلاوه، تصاویر 58 نمایشگاه جدید نیز به لطف سرویس Street View و 50 چشم انداز بیرونی پارک و 8 منظره داخلی از موزه ها و مکان های تاریخی همانند خانه رئیس جمهورهای سابق آمریکا به آن اضافه شده و کاربران می توانند از طریق گشت زدن در سایتِ «موسسه فرهنگی گوگل» تمامی این موارد را مشاهده نمایند.

گوگل اعلام داشته در حال حاضر با بیش از یکهزار گروه برای اضافه نمودن آثار هنری و تاریخی وارد همکاری گشته این در حالیست که موسسه فرهنگی این کمپانی در حال حاضر فقط مجموعه بزرگی از تصاویر است که برای علاقه مندان به غرق شدن در تاریخ گذشتگان گزینه مناسبی به شمار می رود.

اهالی مانتین ویو همچنین اظهار داشته اند این امر به بازدید بیشتر موزه ها و نمایشگاه کمک می نماید زیرا مردم می توانند از قبل متوجه شوند داخل این اماکن چه مواردی برای بازدید وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

    سلام
    دیجیاتو کانال تلگرام نداره؟

    • سیاوش
      سیاوش | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

      نه نداره

مطالب پیشنهادی