ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با وجود تامین سرمایه ۱ میلیارد دلاری، راه اندازی نخستین خط تولید Faraday Future به مشکلاتی بر خورده است

Faraday Future یکی از جدید ترین تولید کنندگان اتومبیل در جهان است که از ۲ سال پیش و با هدف رقابت با تسلا و دیگر سازندگان خودروهای برقی پا به عرصه گذاشته است. این شرکت مدتی پیش اعلام کرده ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

Faraday Future یکی از جدید ترین تولید کنندگان اتومبیل در جهان است که از ۲ سال پیش و با هدف رقابت با تسلا و دیگر سازندگان خودروهای برقی پا به عرصه گذاشته است. این شرکت مدتی پیش اعلام کرده بود سرمایه یک میلیاردی مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید را جلب کرده و قصد دارد نخستین کارخانه خود را در شهر لاس وگاس تاسیس نماید.

اما به نظر می رسد سرخوشی فارادی فیوچر چندان هم ادامه نخواهد داشت، چرا که خزانه دار ایالت نوادای آمریکا اعلام کرده در مورد سلامت مالی یکی از سرمایه گذاران این پروژه عظیم به نام Jia Yueting تردید دارد و به همین منظور، قرار ملاقات هایی با سرمایه گذاران چینی حاضر در این پروژه ترتیب داده شده است.

مقامات ایالت نوادا و مدیران فارادی فیوچر در نمایشگاه CES 2016
مقامات ایالت نوادا و مدیران فارادی فیوچر در حال رونمایی از خودروی FFZERO1

خزانه دار نوادا در این زمینه می گوید: «اگر قرار باشد من به عنوان محافظت کننده از مالیات دهندگان ایالت، با تامین ۱۷۵ میلیون دلار از سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این خط تولید موافقت کنم، لازم است پیش از آن در مورد تمام جوانب مورد نیاز اطمینان کسب کرده باشم».

به گزارش رادیوی لاس وگاس، شرکت Leshi که تحت مالکیت آقای Yueting قرار دارد، حوالی آذرماه امسال به دلیل آنچه «سازماندهی مجدد داخلی» اعلام شده، از بورس کشور چین کناره گیری کرد. کانال KNPR علاوه بر این گزارش می دهد که هرچند قرار بوده فعالیت این شرکت در بازار بورس پس از مدتی کوتاهی از سر گرفته شود، اما این بازه تا تاریخ ۱۶ اسفند ماه به تعویق افتاده است.

فرماندار نوادا می گوید در صورتی که آقای Yueting بخواهد در این پروژه شرکت کند، لازم است توانایی مالی خود را اثبات کرده و سرمایه مورد نظر خود را نیز به یک حساب بانکی در کشور آمریکا منتقل نماید. این مقام ایالتی البته در عین حال می گوید مخالفتی با نفس پروژه ندارد و تنها لازم است اطمینان حاصل کند که مشکلی در روند راه اندازی کارخانه پیش نخواهد آمد.

نمایی از زمین در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه
نمایی از زمین در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه

در پایان لازم است بدانید که زمینی به مساحت ۹۰۰ هکتار برای راه اندازی تاسیس این کارخانه در نظر گرفته شده و بر اساس اعلام سازنده، راه اندازی خط تولید ۴۵۰۰ شغل در منطقه مورد بحث ایجاد خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 68peyman
    68peyman | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    این مشکل برای ایلان اسک در حد باز کردن گره بند کفشه

  • s.s.b
    s.s.b | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی خوبه لاس وگاسیا به جای قم ار و.... میره تو کار خیر و تکنولوژی ببین اونها هم خودشونو اصلاح کردند ما هم خودمونو اصلاح کنیم

    • آریا
      آریا | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

      اونجا قمارش همیشه سر جاشه. اصلن یکی از جاذبه های توریستی امریکا لاس وگاسه. در کنارش تولید علم و تکنولوژی هم دارن. هر چیز جای خوشه

مطالب پیشنهادی