ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروز رسانی مارشملو برای گلکسی ها و افزایش عملکرد نمایشگرهای خمیده

نمایشگر خمیده با گلکسی نوت اج به موبایل های سامسونگ اضافه شد و در آن زمان شرکت کره ای این نمونه از موبایل یاد شده را تولید کرد تا نظر کاربران را مورد سنجش قرار دهد. با ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

نمایشگر خمیده با گلکسی نوت اج به موبایل های سامسونگ اضافه شد و در آن زمان شرکت کره ای این نمونه از موبایل یاد شده را تولید کرد تا نظر کاربران را مورد سنجش قرار دهد. با توجه به استقبال خریداران، سامسونگ در سال ۲۰۱۵ تصمیم گرفت نمونه اج از گلکسی اس ۶ را نیز راهی بازار کند.

سامسونگ تعداد موبایل های مجهز به نمایشگر خمیده خود را افزایش می دهد اما خمیدگی نمایشگر این ابزارها به جز زیبایی بصری قابلیت خاص دیگری به همراه نداشت. اکنون ولی به نظر می رسد که همین موضوع در حال دگرش بوده و سامسونگ از لحاظ نرم افزاری به این خمیدگی جذاب، اهمیت بیشتری می دهد.

galaxy2-w600

ساعتی پیش برایتان نوشتیم که اهالی سئول در نهایت و پیش از رونمایی از گلکسی اس ۷، بالاخره پس از ماه ها بروز رسانی اندروید مارشملو را برای کاربران گلکسی اس ۶ منتشر کردند. همین نسخه از اندروید قابلیت های جذابی را در اختیار گلکسی اس ۶ اج گذاشته است.

اکنون تعداد پیکسل هایی که در این بخش به نمایش کشیده می شوند افزایش داشته و دو برابر شده اند. پیش از این تعداد پیکسل هایی که در این قسمت روشن می شدند ۲۶۰ عدد بود اما حالا به ۵۵۰ عدد رسیده است.

شرکت یاد شده شخصی سازی هایی را نیز به لبه ی خمیده گلکسی اس ۶ اج افزوده. پیش از این، چنین بود که Apps edge به شما لیست ۵ اپلیکیشنی که بیشتر استفاده کرده بودید را نشان می داد. حالا این تعداد به ده اپ رسیده و از طرفی می توانید لیست فولدرهای مورد علاقه خود را نیز به آن اضافه کنید.

galaxyedge-w600

بخش کاملا جدیدی به نام «Tasks edge» نیز اضافه شده که میانبرهایی به عملکرد اپ های مختلف هستند تا سرعت کار شما با موبایل بیشتر شود. برای مثال این میانبرها شما افزودن مخاطب جدید، افزودن قرار ملاقات به تقویم و...  می شوند.

قسمت جدید دیگر، «Quick tools» است که برخی ابزارها را به شکل سریع در اختیار شما می گذارد. این ابزارها نیز شامل قطب نما، خط کش و موارد دیگر هستند که در کنار نمایشگر دستگاه شما پدیدار می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Nima
    Nima | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    منم s6 edgeدارم ولی خبری نیست از اندروید 6
    گفتن تاریخ بروزرسانی هرکشور اعلام میکنه سامسونگ

  • امید
    امید | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    کو چیزی که نیمده تو بخش اپدیت نرم افزار
    دوستان کسی هست اپدیت اندروید ۶ رو واسه s6 edge plus گرفته باشه؟

    • TeChNoLoGy
      TeChNoLoGy | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

      اگه گوشیت روت باشه نمی تونی اپدیت کنی؟ روت هست؟

  • 1.amir
    1.amir | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    سامسونگ داره کم کم برگه ها شو رو میکنه...الان دارم به اون کسایی فکر میکنم که همش میگفتن بدرد نمیخوره و فلان و بهمان...

    • یعقوب
      یعقوب | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

      به قران آشغاله این سامسونگ منم اس 6 اج دارم ولی هیچ خبری نیس خاک تو سر سامسونگ که فقط بلده اشغال هاشو گرون بندازه به مردم باید از هواوی یاد بگیره مقصر خودمم و خیلی از این مردم که گردن اینا رو کلفت کردن

مطالب پیشنهادی