ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

خالق Gears of War، درخواست کوجیما برای ساخت سایلنت هیلز را رد کرده بود

کلیف بلزینسکی، یکی از مدیران بلند پایه ی پیشین اپیک گیمز و خالق سری Gears of War، اگرچه این روزها از حواشی فاصله گرفته و به دنبال ساخت بازی خودش رفته اما پس از جدایی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

کلیف بلزینسکی، یکی از مدیران بلند پایه ی پیشین اپیک گیمز و خالق سری Gears of War، اگرچه این روزها از حواشی فاصله گرفته و به دنبال ساخت بازی خودش رفته اما پس از جدایی اش از اپیک، خواهان بسیاری داشت.

یکی از علاقه مندان به همکاری با وی، هیدئو کوجیما، کارگردان شهیر ژاپنی است. کوجیما و دل تورو، دو سال پیش کار روی پروژه سایلنت هیلز را آغاز کردند و دمویی تحت نام PT نیز از آن عنوان به نمایش درآمد، اما اگر بلزینسکی علاقه نشان می داد، احتمالا تیم ساخت این بازی پر ستاره تر هم می شد.

بلزینسکی چندی پیش در توییتر خود نوشت که یک بار کوجیما به وی درخواست داده تا روی سایلنت هیل جدیدی کار کنند اما پیشنهاد وی را رد کرده. با وجود اینکه از پیشنهاد وی شگفت زده بوده، اما می دانسته که دخالت اش در این پروژه، سبب نابودی سایلنت هیل می شود.

در نهایت البته پروژه ی کوجیما نابود شد، بدون حضور کلیف بلزینسکی. هیدئو کوجیما پس از اتمام ساخت Metal Gear Solid V: The Phantom Pain از کونامی خارج شد و پروژه سایلنت هیلز نیز ناتمام باقی ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی