ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت وعده «انحصاری های واقعی» بیشتر برای اکس باکس وان می دهد

گویا این روزها ویندوز 10 اهمیت بسیاری نزد ردموندی ها پیدا کرده و نادلا حاضر است با صرف هزینه های بخش اکس باکس، به هر نحوی که شده رقم تعداد کاربران ویندوز 10 را هم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

گویا این روزها ویندوز 10 اهمیت بسیاری نزد ردموندی ها پیدا کرده و نادلا حاضر است با صرف هزینه های بخش اکس باکس، به هر نحوی که شده رقم تعداد کاربران ویندوز 10 را هم افزایش دهد. جدیدترین استراتژی این شرکت، عرضه ی بازی های انحصاری اکس باکس وان، روی استور ویندوز 10 است.

به این طریق، کاربران ویندوز (فقط و فقط ویندوز 10) قادر خواهند بود تا به صورت مشترک، عناوین متعددی که فقط روی اکس باکس وان منتشر شده را تجربه کنند. عناوینی چون کوانتوم بریک، Fable Legends و ReCore.

آرون گرینبرگ، مدیر بخش بازاریابی برند اکس باکس، در پادکست اخیر Major Nelson به دارندگان کنسول اکس باکس وان وعده داد که اگرچه تعداد قابل توجهی از انحصاری ها قرار است به پی سی هم بیایند، اما همچنان، مایکروسافت در نظر دارد تا عناوین بسیاری را در انحصار کنسول نگه دارد.

برای مثال، Halo 5: Guardians یک بازی انحصاری برای اکس باکس وان است و اگر کسی مشتاق به انجام آن باشد، حتما باید یک کنسول تهیه کند، پس هیچ راهی وجود ندارد که بتوان عناوین اصلی سری هیلو را روی پی سی تجربه کرد، حداقل حالا.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی