ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ 4K HD Wallpapers؛ یک گالری بی نظیر از تصاویر پس زمینه موبایل

به کارگیری صفحات نمایش 4K در گجت های هوشمند به این معناست که باید در آینده، انتظار دیدن تصاویر بسیار باکیفیت تری نسبت به حال حاضر را در موبایل ها و تبلت هایمان داشته باشیم. یک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

به کارگیری صفحات نمایش 4K در گجت های هوشمند به این معناست که باید در آینده، انتظار دیدن تصاویر بسیار باکیفیت تری نسبت به حال حاضر را در موبایل ها و تبلت هایمان داشته باشیم.

یک دستگاه مجهز به نمایشگر 4K، مطمئنا به تصاویر پس زمینه باکیفیتی احتیاج دارد. اگرچه یافتن تصاویری با این کیفیت هنوز کار آسانی نیست، اما هستند معدود اپلیکیشن هایی که عکس هایی با این کیفیت را برای کاربرانشان گردآوری کرده اند.

4K HD Wallpapers مجموعه بی نظیری از والپیپرهای با وضوح بالا را به رایگان در اختیارتان قرار می دهد تا پس زمینه گجت های هوشمند خود را به آنها مزین کنید.

2

والپیپرهای این اپلیکیشن دسته های انتزاعی، حیوانات، فانتزی، گل و گیاه، مناسبت ها، طبیعت،‌ فضا و طرح های وکتور را شامل می شود و مضاف بر این، می توانید از پیشنهادات ویژه توسعه دهنده اپ هم بهره ببرید.

کیفیت اغلب تصاویر گالری 4K HD Wallpaper بسیار بالاست، و در هر دسته می توانید ده ها مورد تصویر پس زمینه با وضوح 4K پیدا کنید که خوشبختانه بر خلاف اپلیکیشن های مشابه، پولی نیستند و به رایگان می توان دانلودشان کرد.

هر تصویری که در اپ بیابید را می توانید به صورت درون برنامه ای، روی صفحه خانه تان بنشانید. ضمنا اگر خواستید والپیپری را به یکی از دوستان خود پیشنهاد کنید، گزینه Share هم در اپلیکیشن مهیاست.

یکی از قابلیت های خوب این اپ، وجود گزینه جستجوست. هر موضوعی که مد نظر دارید را می توانید وارد فیلد جستجو کنید و تصاویر مرتبط با آن را بیابید. البته عملکرد این بخش چندان دقیق نیست و در کنار نتایج مرتبط، موارد نامرتبط زیادی هم برایتان فهرست می کند.

با این وجود، آرشیو 10000 تایی و رایگان 4K HD Wallpapers از تصاویر زیبای پس زمینه، نکته ای است که نتوانید به سادگی از کنارش بگذرید. این اپلیکیشن را می توانید هم اکنون از گوگل پلی یا لینک زیر برای دستگاه های اندرویدی دانلود نمایید.

[لینک کمکی برای گوگل پلی]

4K HD Wallpapers

4K HD Wallpapers

سازنده: .Deepak S.P قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    چرا همش اپای خارجی رو تبلیغ میکنید خوب یکم هم اپای ایرانی رو تبلیغ کنین کلی توسعه دهنده خوب تو ایران داریم مثلا خودم یکیشونم

    • حمیدرضا
      حمیدرضا | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

      خب خودتون الان اپتون را معرفی کنید.
      اکثر کاربرها کامنت ها را میخونن

  • Godzilla
    Godzilla | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    نمیاره، فکر کنم فیلتره

مطالب پیشنهادی