ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نحوه فعال یا غیر فعال کردن Timeline جدید توییتر در پلتفرم های مختلف

همانطور که می دانید، توییتر مدتی پیش اعلام کرد قصد دارد الگوریتم جدیدی را برای نمایش توییت ها در Timeline کاربران مورد استفاده قرار دهد، روش جدیدی که در آن مطالب به جای ترتیب زمانی، بر اساس ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

همانطور که می دانید، توییتر مدتی پیش اعلام کرد قصد دارد الگوریتم جدیدی را برای نمایش توییت ها در Timeline کاربران مورد استفاده قرار دهد، روش جدیدی که در آن مطالب به جای ترتیب زمانی، بر اساس میزان محبوبیت به نمایش در خواهند آمد.

هرچند این موضوع جنجال زیادی به پا کرد و اعتراض کاربران را بر انگیخت، اما لازم است بدانید پس از راه اندازی، مشخص شد قابلیت تازه به شکل پیش فرض غیر فعال است اجباری نسبت به استفاده از آن وجود ندارد.

البته امکان دارد که این قابلیت در آینده به شکل پیش فرض برای همه کاربران فعال گردد، اما تا آن زمان، می توانید روش های زیر را برای فعال کردن ویژگی تازه و آشنایی با عملکرد این الگوریتم جنجالی مورد استفاده قرار دهید.

در نسخه دسکتاپ

پس از ورود به حساب کاربری خود در وب سایت، به بخش Settings رفته و پس از انتخاب گزینه Account، به قسمت Content وارد شوید. در این منو می توانید با مراجعه به قسمت مربوط به Timeline، با تیک زدن «Show me the best Tweets first» قابلیت جدید را فعال نمایید.

در نسخه iOS

برای فعال کردن این قابلیت جدید در اپلیکیشن iOS توییتر، به بخش Settings و حساب کاربری مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس می توانید با مراجعه به بخش Timeline، قسمت مربوط به Timeline personalization را پیدا کرده و گزینه «Show me the best Tweets first» را تیک بزنید.

در نسخه اندروید

در این نسخه کافی است پس از مراجعه به بخش Settings، وارد قسمت مربوط به Timeline شده و گزینه «Show me the best Tweets first» را تیک بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی