ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آگهی مایکروسافت نشان می دهد عرضه تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل توسط HTC دور از ذهن نیست

جالب است بدانید که سیستم عامل ویندوز فون زمانی در نقطه تمرکز اصلی HTC قرار داشت و این شرکت محصولات جذابی را مبتنی بر این سیستم عامل عرضه کرد که از جمله آنها می توان ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

جالب است بدانید که سیستم عامل ویندوز فون زمانی در نقطه تمرکز اصلی HTC قرار داشت و این شرکت محصولات جذابی را مبتنی بر این سیستم عامل عرضه کرد که از جمله آنها می توان مدل های Touch Pro، Touch Diamond، Imagio و HD2 را نام برد.

اما در عین حال نخستین تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید به نام T-Mobile G1 و نخستین موبایل سری نکسوس به نام Nexus One نیز، از ساخته های همین شرکت تایوانی هستند و مدت زیادی طول کشید تا این تولید کننده با عرضه نسخه ویندوز فونی از HTC One M8 به پلتفرم مایکروسافت باز گردد.

اخیراً مایکروسافت یک آگهی برای استخدام مدیر بخش فروش در شهر تایپه منتشر کرده که بر اساس آن، به نظر می رسد دو شرکت به زودی دوباره همکاری های خود را گسترش دهند. در این آگهی آمده که شخص مورد نظر، قرار است به عنوان زیر مجموعه بخش فروش ابزارها که در شهر شنزن چین واقع شده عمل کند و مسئولیت های مربوط به حوزه فروش و گسترش تجارت با HTC را بر عهده خواهد داشت.

این آگهی که در اواخر سال گذشته میلادی منتشر شده همچنین اذعان دارد که شخص مورد نظر روی ترکیب ابزارها، اپلیکیشن ها و خدمات HTC با پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل و دیگر سرویس های مایکروسافت تمرکز خواهد داشت. شرکت ساکن ردموند در این آگهی ضمناً جایگاه ویژه ای برای HTC قائل شده و در آگهی، از این تولید کننده به عنوان یکی از عمده ترین شرکای خود در زمینه تلفن های هوشمند نام برده است.

در پایان لازم است اشاره کنیم که هرچند تمرکز HTC برای سال ۲۰۱۶ روی توسعه هدست واقعیت مجازی و (در صورت صحت داشتن شایعات) عرضه ۲ محصول اندرویدی از سری نکسوس قرار خواهد داشت، اما به نظر می رسد در این میان زمان کافی برای کار بر روی ابزارهای ویندوزی نیز وجود خواهد داشت، موردی که می تواند در وضعیت نابسمان مایکروسافت در حوزه تلفن های هوشمند را بهبود بخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, واقعا شرکت HTC دوست داشتنی هس و قابل اتکا حتی با این اتفاقات بدی که این اواخر رخ داد ! طبیعتن محصولات پیش روی این شرکت مانند گذشته باید از کیفیت فوق باکیفیت ساخت بدنه تمام فلزی بهره ببرند البته به همراه کیفیت و عملکرد مطلوب سخت افزاری و نرم افزاری و هماهنگی بین این دو , عالی میشه اگر تلفن همراهی از جانب HTC با سیستم عامل ویندوز ارائه شود البته در دستگاهی رده بالا از لحاظ سخت افزار و نرم افزار

    • خمیر
      خمیر | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

      خودت معنی کلماتی که استفاده می کنی میدونی؟

مطالب پیشنهادی