ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باگ اینستاگرام اطلاعات شخصی کاربرانی که از حساب های اشتراکی استفاده می کنند را فاش می کند

همانطور که حتماً می دانید، اینستاگرام سرانجام اخیراً امکان سوییچ کردن میان حساب های کاربری را با ارائه بروزرسانی به اپلیکیشن خود اضافه کرد، قابلیت سودمندی که همواره در زمره عمده ترین ویژگی های مورد درخواست کاربران از این ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

همانطور که حتماً می دانید، اینستاگرام سرانجام اخیراً امکان سوییچ کردن میان حساب های کاربری را با ارائه بروزرسانی به اپلیکیشن خود اضافه کرد، قابلیت سودمندی که همواره در زمره عمده ترین ویژگی های مورد درخواست کاربران از این شبکه اجتماعی قرار داشت.

اما در حالی که هنوز از براورده شدن این خواسته و شادمانی کاربران مدت چندانی نمی گذرد، نخستین باگ سیستم تازه نمایان شده است و آن اینکه، اگر چند شخص به شکل همزمان یک حساب کاربری را مورد استفاده قرار دهند، امکان دارد نوتیفیکیشن ها و پیام های direct حساب کاربری دیگر آنها نیز، برای هر یک به نمایش درآید.

برای مثال تصور کنید حساب های کاربری «الف» و «ب» به ۲ شخص متفاوت تعلق دارد که آنها را روی تلفن هوشمند خود مورد استفاده قرار می دهند. این دو شخص در این میان حساب «پ» را نیز به طور اشتراکی روی ابزار موبایل خود استفاده می کنند.

مشکلی که در این میان به وجود خواهد آمد این است که اپلیکیشن اینستاگرام، علاوه بر حساب مشترک، نوتیفیکیشن های شخصی و پیغام های دایرکت حساب شخصی این ۲ کاربر را نیز برای کاربر دیگر به نمایش در خواهد آورد.

البته باید توجه داشته باشید که این باگ همه گیر نیست و مشکل برای برخی کاربران نیز پس از یک روز، رفع شد. علاوه بر این لازم است بدانید در صورتی که نوتیفیکیشن از سوی یک حساب Private به دست کاربر دیگر رسیده باشد، این شخص تنها نوتیفیکیشن را مشاهده می کند و در صورت کلیک روی آن، به حساب کاربری خودش منتقل خواهد شد.

در پایان گفتنی است که اینستاگرام اعلام کرده از موضوع مطلع بوده و در تلاش برای رفع کامل مشکل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • شهاب غفاری
    شهاب غفاری | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    مشکل نداره

  • آریا
    آریا | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    کلن اینستاگرام نوتیفیکیشنهاش از اول هم مشکل داشت. مثلا اگه 10 تا نوتیفیکیشن برات اومده باشه ، یکیش رو باز کنی اون 9 تای دیگه غبی میشن و نمیتونی دیگه پیداش کنی. ولی فیسبوک این مشکل رو نداره

  • سامان
    سامان | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    جداي از موضوع باگ كه رفع شده است، اينكه دو نفر مي‌توانند از يك اكانت مشترك استفاده كنند،‌ جالب است. به درد Page هايي مي‌خورد كه چند Admin دارند.

مطالب پیشنهادی