ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ و بتمن علیه سوپرمن
تکنولوژی

سامسونگ نسخه ویژه گلکسی S7 اج را با طرح نبرد بتمن علیه سوپر من عرضه خواهد کرد

فیلم سینمایی «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت»، یکی از مورد انتظارترین فیلم های امسال به شمار می رود، چراکه قرار است در آن دو تن از محبوبترین ابرقهرمانان جهان رو در روی یکدیگر قرار گیرند و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

فیلم سینمایی «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت»، یکی از مورد انتظارترین فیلم های امسال به شمار می رود، چراکه قرار است در آن دو تن از محبوبترین ابرقهرمانان جهان رو در روی یکدیگر قرار گیرند و نبردی حماسی را به راه بیاندازند.

بنابراین هیچ عجیب نیست که شرکت های مختلف بخواهند کالاهای خود را با تکیه بر محبوبیت این شخصیت ها و هیجانی که از اکران این فیلم ابرقهرمانی ایجاد خواهد شد، به فروش برسانند.

این حرف در خصوص کمپانی سامسونگ که پیش از نیز نسخه های ویژه ای از موبایل های خود برای ابرقهرمانانی چون Iron Man را عرضه کرده است، بیشتر صدق می کند. حال خبر می رسد که شرکت کره ای قصد دارند امسال نیز یک نسخه مخصوص از گلکسی S7 اج را با طرح نبرد فیلم بتمن علیه سوپرمن به تولید برسانند.

بر اساس ادعای کمپانی کره ای Naver، سامسونگ قصد دارد این مدل از موبایل پرچمدار خود را در حدود ماه مارس یا آوریل ۲۰۱۶ به بازار عرضه نماید، که این یعنی شاید این موبایل همزمان با آغاز اکران فیلم مورد بحث در ۲۴ مارس رونمایی گردد.

نسخه مرد آهنی از گلکسی اس ۶ اج که در سال گذشته در تعداد محدود عرضه شد.
نسخه مرد آهنی از گلکسی اس ۶ اج که در سال گذشته در تعداد محدود عرضه شد.

سال پیش نسخه گلکسی S6 اج با طرح مرد آهنی، به تعداد محدودی تولید و عرضه شد (دقیقاً ۱۰۰۰ دستگاه). هنوز مشخص نیست که نسخه ویژه امسال نیز همین وضعیت را خواهد داشت یا نه.

انتظار می رود این اسمارت فون جدید علاوه بر طرح ظاهری، دارای تصاویر پس زمینه، رینگتون و دیگر محتواها با مضمون فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت نیز باشد.

همچنین گفته می شود نسخه های خاص گلکسی S7 و گلکسی S7 اج به این یک مورد محدود نخواهد شد و قرار است در آینده طرح های دیگری چون نسخه ویژه مسابقات المپیک زمستانی ۲۰۱۶ و نمونه هایی با طرح خوانندگان مشهور کره ای نیز به این لیست اضافه گردد.

هنوز هیچ اطلاعی در مورد قیمت و مناطق عرضه این اسمارت فون خاص در دست نیست و باید تا ماه مارس و اکران جهانی فیلم ابرقهرمانی دنیای DC منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    خداکنه تم کیمیا هم اضافه کنن خخخخخخ

    • شهرام
      شهرام | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

      عالی

  • جهان
    جهان | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    بهترین شخصیت رو انتخاب کرد. اون از مرد آهنی بود عالی بود حیف گیرم نیومد من اس 6 ایج دارم وگرنه جاش اونو میگرفتم. 100% اینم عالی میشه مارک بتمن و سوپرمن رو میزنه پشتش

  • mehrdad
    mehrdad | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    وری گود.

مطالب پیشنهادی