ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک از دوربین بدون آینه ی GF8 برای علاقه مندان به سلفی گرفتن پرده برداشت

این روزها که بازار سلفی گرفتن داغ است و تقریبا همه کاربران دست کم یکبار با موبایل از خودشان عکس گرفته اند، برخی از شرکت های سازنده دوربین های دیجیتال نیز به این امر علاقه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

این روزها که بازار سلفی گرفتن داغ است و تقریبا همه کاربران دست کم یکبار با موبایل از خودشان عکس گرفته اند، برخی از شرکت های سازنده دوربین های دیجیتال نیز به این امر علاقه مند شده و سعی دارند در محصولات جدیدشان به این نیاز پاسخی در خور بدهند.

یکی از این کمپانی ها، پاناسونیک است که در جدیدترین دوربین لومیکس خود به نام GF8 امکان ثبت عکس های خودگرفت را برای کاربر مهیا نموده. این محصول،  در واقع یک دوربین بدون آینه است و حسگر 16 مگاپیکسلی و صفحه نمایش چرخان دارد.

دوربین های بدون آینه (میرور لِس) همان طور که از نامشان پیداست، آینه و منظره یاب اپتیکال ندارند و تصویر از روی حسگر خوانده و روی نمایشگر نقش می بندد و بدون شک عکس های بسیار بهتری نسبت به اسمارت فون ها به ثبت می رسانند.

ضمناً یکی از ایرادهای قرار گرفتن در مقابل دوربین هایی که لنز قابل تعویض دارند این است که تمامی ایرادهای صورت فرد را بیشتر جلوه می دهد و از این رو، پاناسونیک گزینه ی Beauty Retouch را برای سلفی گرفتن به دوربین مورد بحث اضافه نموده. به ادعای شرکت سازنده، این قابلیت به کاربران - مخصوصا خانم ها-، اجازه می دهد تا پرتره های زیباتری از خود بگیرند و افکت هایی همانند صافی پوست، تغییر محل فوکوس و لاغری نیز در خود گنجانده که موجب جذابیت بیشتر صورت می شود.

6587478806

این دستگاه طراحی کلاسیک داشته و بدنه آن از چرم مصنوعی ساخته شده و کاربر می تواند از میان رنگ های قهوه ای، نقره ای، صورتی یا نارنجی یکی را انتخاب نماید.

از دیگر امکانات این دوربین می توان به اندازه کوچک بدنه،  وای فای داخلی، سرعت عکاسی 5.8 فریم در ثانیه و فیلم برداری با کیفیت 1080p و سرعت 60 فریم در ثانیه اشاره نمود. علاوه بر قابلیت re-touching این مدل با نمونه قبل از خود یعنی لومیکس GF7 تفاوت های زیادی ندارد.

بد نیست خاطر نشان کنیم که دستگاه مورد بحث از دامنه ی ایزو تا ۲۵.۰۰۰ برخوردار بوده، روی بدنه ی آن نمایشگری از نوع LCD و سه اینچی تعبیه شده که می تواند ۱۸۰ درجه نیز بچرخد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان عرضه این دوربین در دست نیست. اما اگر قیمت خوبی داشته باشد بدون شک با استقبال افراد زیادی رو به رو خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    اگر شما هم مثل من مشتاق شدید که نمای این دوربین در حالت باز شدن نمایشگر را ببینید. بفرمایید:

مطالب پیشنهادی